Novinka v Katalogu franchis
Na zdravé suroviny vsadil koncept Fitness food menu. Každá surovina v jídelníčku tak má své nezastupitelné místo, a to nejen z hlediska redukce váhy. Každý zákazník po nezbytné vstupní prohlídce a pohovoru s odborníky dostane individuální menu, podle kterého se dlouhodobě stravuje. Společnost svůj úspěch dokládá několika příklady lidí, kterým se díky speciálnímu jídelníčku Fitness food menu podařilo zhubnout. "Tyto příklady zákazníků, kteří s námi neustále komunikují a popisují svůj zlepšující zdravotní stav, nám ukazují, že pokud se klient naučí přijímat zdravé suroviny a dodržuje pravidelnost, úspěch se dostavuje a naše práce přináší ovoce," říká Tomáš Volf, spolumajitel Fitness food menu.
Firma již nyní provozuje franchisová prodejní místa v Praze, Plzni, Mostě nebo Teplicích. Nyní by ráda expandovala i do dalších krajů v České republice, jako je Liberecký nebo Jihočeský kraj. Společnost by ráda otevřela pobočky i na Moravě, především v její východní části.
Ideálním franchisantem je pro Volfa manažersky a marketingově znalý člověk, se zkušenostmi z oblasti gastronomie a se vztahem k zdravému způsobu stravování, případně s redukcí váhy. Samozřejmostí zůstává jisté finanční zázemí, které zajišťuje klid v začátku podnikání. "Mnoho lidí si myslí, že je jednoduché pobočku spustit. To ale zabere určitý čas a je lepší mít nějakou finanční rezervu," dodává Volf.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...