Franchisový koncept Hany bany plánuje expandovat do Rakouska.
Čtvrtek
02.08.2012
Novinkou v Katalogu franchis je dámské fitnesscentrum Hany bany. Na trhu působí již od roku 2007.
 

Na příjemnou atmosféru sází Hany bany využívající kombinaci strojů Powerplate a VacuShape a kardio zóny. Cílem tréninkových programů je vyhovět požadavkům náročné moderní ženy. "Spojit pestré a efektivní cvičení, které účinně vytvaruje tělo s hubnutím a redukcí celulitidy," říká Jakub Šigut, jednatel Hany bany. Vše bylo podle něj potřeba spojit tak, aby byla zajištěna dostupnost široké veřejnosti s možností vlastního plánování podle aktuálních časových možností, s individuálním přístupem a intimní atmosférou.

Společnost má své pobočky otevřené například v Praze, Pardubicích, Brně nebo Zlíně. Franchisanty hledá především v Plzeňském, Jihočeském a Moravskoslezském kraji. Vedle toho je v usilovném hledání Master franchisanta pro Slovenskou republiku, kde Hany bany provozuje pobočku jako Showroom.

I když je fitness koncept určen výhradně ženám, není pravidlem, že žena je díky zaměření konceptu vhodnějším kandidátem na franchising než muž. "To není důležité. Máme vyzkoušené, že dobrým provozovatelem pobočky je stejně tak dobře muž jako žena. Je třeba nadšení pro věc a chuť se vzdělávat," dodává Šigut.