Trendy v módě se mění každou sezónu. Zákazník v Čechách ale podle Hypše není ničím výjimečný oproti evropskému.
Čtvrtek
23.08.2012
Oděvní společnost s.Oliver se rostoucí konkurence nebojí. V současnosti se chce soustředit na posílení vlastní sítě obchodů.
 

Německá oděvní firma s. Oliver vstoupila na český trh v roce 2003 a za tu dobu zprovoznila 14 vlastních provozoven. Dalších sedm prodejen společnost otevřela na sousedním Slovensku. Žádné franchisové pobočky s.Oliver zatím v Česku ani na Slovensku nejsou. Prioritou je jejich vlastní síť. S rozvojem sítě pomocí franchisingu ale firma do budoucna počítá.

Obchody s. Oliver se nejlépe hodí do nákupních center, bohužel ne se všemi se dá podle country managera s.Oliver pro Českou a Slovenskou republiku Vladislava Hypše vyjednávat ke spokojenosti obou stran. "Existuje několik zajímavých center. Nicméně současné nájemní požadavky naším obchodním plánům plně neodpovídají," řekl Hypš.

S rostoucí konkurencí na trhu s oblečením firma nemá potřebu bojovat. Přesto kvůli horší ekonomické situaci mnoha zákazníků i firem k určitým změnám dochází. "Někteří se snaží agresivně zlevňovat a vyprodávat. My se stále soustředíme na zákazníka a kvalitu zboží. Snižování ceny jako strategie je začarovaný kruh a my touto cestou neplánujeme jít," dodává Hypš.