Pro krásu do franchisy
Centrum estetiky, regenerace a relaxace Amaryllis nabízí mnoho služeb. Od akupunktury nebo liposukce přes fototerapii a homeoterapii po koučink či psychorelaxaci. Na všechny procedury související s těmito službami dohlíží specializovaný odborník nebo lékař. Společnost má zatím jednu vlastní pobočku v Praze a nyní se chce rozšiřovat po celé České republice.
V dnešní době je velmi těžké udržet si klientelu a ani sebelepší know-how nemusí stačit. Firma Amaryllis se proto rozhodla budovat svou síť pomocí franchisingu. "Člověk v zaměstnaneckém poměru není tak motivovaný jako člověk, který do podnikání vkládá vlastní peníze. Jsme si jistí, že člověk, který bude zainteresován přímo a s využitím našich zkušeností a přísunem klientely, bude úspěšný," tvrdí Juraj Slovák ze společnosti Amaryllis.
Plán společnosti Amaryllis počítá s postupným otevřením franchisových provozoven v každém městě nad 35 000 obyvatel. Ve městě nad 150 tisíc obyvatel by chtěla mít alespoň dvě pobočky. Ale například v Plzni počítá se třemi provozovnami a v Praze se čtyřmi. "Vzhledem k faktu, že jsme estetické a regenerační centrum, nechceme pobočky otevírat v nákupních centrech. Upřednostňujeme secesní domy, i když víme, že je, co se týče nájmu, dražší. Pro relax a odpočinek je to ale lepší, klienti se cítí jako doma a rádi se pak vracejí," uzavírá Slovák.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...