Hocus a Lotus míří do Prahy
Metoda využívající postaviček Hocus a Lotus byla vyvinuta v Itálii a je určena dětem od tří do deseti let v mateřských školkách, na základních školách a v dětských centrech. V současné době fungují dvě vlastní školy v Brně. To je ale teprve začátek expanze. "Rádi bychom další provozovny otevřeli v Praze. Také proto se v září a říjnu účastníme dvou pražských veletrhů, na kterých budeme mít ukázkové hodiny," informuje Veronika Ivakina, ředitelka společnosti Light Point, která má pro metodiku Hocus a Lotus v Česku výhradní zastoupení.
Potenciální franchisant nemusí být přímo lektorem, i když pro tuto práce je to výhodou. Dokonce ani nemusí umět plynně příslušný cizí jazyk, i když i to je doporučováno. Právě pro zájemce o franchisu Hocus a Lotus je určeno školení, které proběhne v Brně 22. září. "Školení je čtyřdenní, vždy na dva víkendy. Potenciální franchisant na něm absolvuje první úroveň metodiky učení formou Hocus a Lotus. Poté má roční zkušební dobu, během níž musí například vypracovat patnáctistránkovou studii," vysvětluje Ivakina. Ta se spolu s videonahrávkou jedné vyučovací hodiny posílá do Itálie, odkud tento lektor může získat povolení na vyučování.
Společnost rozhodně nepodceňuje ani marketing. Spolupracuje proto například s Technickým muzeem v Brně, kde spolu s oběma maskoty Hocusem a Lotuskou pořádá ukázkové hodiny nebo s dětmi vyráží na výlety do nejbližšího okolí. Obě postavičky se tak již staly poznávacím znamením celého konceptu a děti jej tak jasně odlišují od ostatní konkurence na trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické