Hledání pokračuje
Zatím jediná franchisová prodejna funguje bezmála dva roky ve Žďáru nad Sázavou. Přitom na trhu je mnoho dobrých a schopných lokálních prodejců, kteří mají zájem o silného a stabilního partnera. Ten jim totiž díky franchisingu může pomoci s růstem jejich byznysu. Hledání vhodných franchisantů tak stále pokračuje. "Situace je stejná. V současnosti jednáme s potenciálními partnery o dalších možnostech spolupráce," informuje Michal Berg, finanční ředitel Electroworld.
V současnosti firma v České republice provozuje 20 vlastních a jednu franchisovou prodejnu a jeden internetový obchod. Na Slovensku fungují čtyři kamenné prodejny a jeden internetový obchod. Společnost působí také ve Skandinávii, Itálii, Řecku nebo Grónsku.
Hledání potenciálních franchisantů, kteří by společnosti pomohli s rozšiřováním pobočkové sítě, pokračuje i na Slovensku. "Zatím jsme na Slovensku nenašli vhodné partnery pro franchisu, a proto expandujeme prostřednictvím vlastních prodejen," dodává Berg.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem