Čas na plánování nových stánků

Na stáncích ICE’N’GO! lze potkat i takzvanou ICE’N’GO! girl, která si hraje nebo maluje s malými zákazníky.
Úterý
11.09.2012
Výrobce mražených dezertů ICE’N’GO! má největší tržby v létě. Nyní nastává čas pro přípravu nových franchisových provozoven.
 

Letošní sezóna byla pro ICE’N’GO! lepší než loňská a to hned z několika důvodů. Velký vliv mělo dobré počasí v létě a otevření několika nových stánků například v DinoParcích v Praze, Ostravě a Liberci nebo v dalších dvou zoologických zahradách v Liberci a Plzni. "Věnovali jsme velké úsilí školení personálu jak na našich vlastních místech, tak na místech partnerů. I to se bezesporu podepsalo na dobrých výsledcích. Investice, kterou museli naši franchisanti do svého podnikání vložit, se takřka ve všech případech vrátila již po první sezóně," tvrdí Jan Šlechta, ředitel franchisového konceptu ICE’N’GO!.

S potenciálními partnery sice společnost jedná během celého roku, ale více času na přípravu nových franchisových poboček je na podzim a v zimě. Otevření nových provozoven se vždy plánuje na start nové sezóny, což je většinou konec března nebo nebo začátek dubna. "Neznamená to však, že se nemůže objevit místo, kde lze zahájit činnost i v zimě. Například stánek v libereckém DinoParku, který je jako jediný pod střechou a funguje celoročně, jsme otevírali na začátku února," dodává Šlechta.

Společnost si zakládá na tom, že na rozdíl od konkurence neprodává zmrzlinu, ale mražený dezert. Zákazníci si ale zvykli dávat tomuto produktu celou řadu originálních názvů - například již obligátní „kuličková zmrzlina“ nebo nejnověji „ufonská zmrzlina“. Asi nejdůležitější pro úspěch franchisové pobočky tohoto konceptu je dobře zvolená lokalita. ICE’N’GO! se soustředí především na místa, kam chodí rodiny s dětmi za zábavou.