Expanze pralinek pokračuje
Leonidas pralinky mají v České republice své zastoupení od roku 2007. Během pěti let bylo otevřeno šest obchodů v Praze, dva obchody v Ostravě a jedna prodejna v Českých Budějovicích. První pobočka Leonidas byla také otevřena na Slovensku v Bratislavě. Další expanze Leonidas obchodů je plánovaná především v Praze, kde se plánují na rok 2013 dva obchody. Jednání ale probíhají také v Brně a rovněž v Bratislavě.
Pro expanzi je vedle rozšiřování pobočkové sítě neméně důležité přicházet na trh s novinkami pro zákazníky. Konkrétní plán a ukázky jednotlivých produktů jsou prezentovány na každoroční události zvané „info days“, kde se představí nové pralinky, krabičky, obaly a výzdoba do výlohy. "Je zde projednáván celoroční plán firmy a hodnoceny výsledky z minulého období. Je místem setkání distributorů z celého světa a poskytuje tak příležitost ke sdílení zkušeností a nápadů," vysvětluje Martin Jiroušek, franchisor společnosti Leonidas pro český a slovenský trh.
Potenciální franchisant by měl mít zkušenosti v oboru gastronomie, hoteliérství nebo kavárenství. Výhodou je také zkušenost s prodejem čokolády či potravin. Měl by mít rovněž dostatečné kapitálové zajištění a dodržovat standardy sítě. Obchodům Leonidas se daří především ve městech s více než sto tisíci obyvatel.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!