Vedle domovské Moravy se chystá expanze do Čech
Orange Academy v současnosti provozuje již šest franchisových poboček. Nejnovější byla otevřena v září tohoto roku v Uherském Hradišti. V roce 2013 chce společnost pokračovat v otevírání dalších poboček, a to nejen na Moravě, ale plánováno je i rozšíření do Čech. "Momentálně se zaměřujeme na otevření poboček v malých a středních městech s počtem obyvatel od 3 do 30 tisíc po celé České republice," informuje Vendula Klemešová, manažerka jazykových kurzů Orange Academy.
Jednotlivé pobočky nabízí širokou škálu kurzů anglického a německého jazyka. Kromě kurzů pro veřejnost všech úrovní se lze domluvit také na individuální výuce. Ta probíhá pomocí unikátních licencovaných metod Effective English® a Effektives Deutsch®, díky kterým se studenti učí cizí jazyk až čtyřikrát rychleji, než za použití běžných metod. Společnost pořádá také firemní kurzy i letní kurzy pro děti.
Ideálním franchisantame Orange Academy by podle Klemešové měl mít velmi dobré organizační schopnosti, chuť učit se novým věcem a rozvíjet se. Samozřejmostí je výborná znalost anglického jazyka. Znalost německého jazyka není nutná, avšak je výhodou. "U franchisantů nepožadujeme pedagogické vzdělání, důležité jsou pro nás samotné jazykové schopnosti a chuť pracovat a dosáhnout nejlepších možných výsledků. Zkušenosti s výukou cizích jazyků jsou výhodou, ne však nutností," dodává Klemešová.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické