Ocenění českých podnikatelek i pro franchisu
V pořadí již pátý ročník soutěže Ocenění českých podnikatelek zná již své vítězky. Úspěch zaznamenala Petra Kovandová, majitelka franchisového konceptu BON BON, která obsadila první místo v kategorii Středně velká společnost. Na druhé příčce se umístila Hana Baštýřová se společností BMKco, která se zabývá prodejem spojovacího materiálu a kotevní techniky. Třetí pak skončila Eva Štěpánková, majitelka české kosmetické firmy RYOR.
Vítězkou kategorie Velká společnost se stala Olga Bunce, jejíž společnost Britex-CZ působí v oblasti prodeje a oprav mobilních telefonů, bankovní i kancelářské techniky. Druhé místo mezi velkými firmami patří Anně Šťastné, majitelce společnosti CORA MANAGEMENT, který se specializuje na Poskytování úklidových služeb ve výrobních a potravinářských provozech, zdravotnických zařízeních, správních budovách a bankovních domech. Franchisový koncept zabodoval i mezi velkými společnostmi, když třetí příčku obsadila franchisantka sítě McDonald´s Renata Roubínková Baierová.
V kategorii Malá společnost se na první příčce umístila Miroslava Kubatá, majitelka firmy Hebios, která se věnuje distribuci zdravotnických prostředků. Za ní skončila na druhém místě Jana Kühnelová provozující oční ordinaci spolu s optikou OCULEUS. Jako třetí skončila Olga Křehlíková, majitelka firmy AUTOKŘEHLÍK, autorizovaného autosalonu značky Renault. V rámci pátého ročníku byly uděleny i zvláštní ceny partnerů soutěže. Titul GE Money Bank – Výjimečná podnikatelka získala Helena Bednářová, která se svou firmou Centrin CZ působí v oblasti sociálních služeb. Cenu za výjimečný růst firmy udělovanou pod patronací MasterCard si odnesla Jana Márová, majitelka vzdělávací a poradenské společnosti PROFIMA EFFECTIVE. Cena za inovativní řešení udělovanou pod patronací Allianz pojišťovny získala Hana Malurová s svou společností ESKON, která vyrábí bezkontaktní identifikační systém BIS.
Soutěž byla založena v roce 2008. Jejím cílem je podpora českých žen, podnikatelek. Umožňuje ocenit ženy jako osobnosti a poukázat na významné projekty nebo inovace v různých oborech, které české firmy pod jejich vedením přinášejí na český nebo evropský trh. Klade si zároveň za cíl vyzdvihnout a šířit úspěchy žen dosažené v podnikání při respektování nepsaných mravních norem vzájemného obchodu. Mediálním partnerem soutěže je i portál Franchising.cz a magazín Vlastní firma FRANCHISING.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!