6500 návštěvníků

Současně s Franchise EXPO probíhal v Paláci kultury a vědy blok přednášek, který zájemcům zprostředkoval informace například o tom, jak si správně vybrat franchisový koncept nebo jak sestavit byznys plán.
Středa
14.11.2012
Veletrh Franchise EXPO 2012 v Polsku skončil. Přípravy na další ročník startují.
 

Desátého ročníků franchisového veletrhu ve varšavském Paláci kultury a vědy, který se konal od 18. do 20. října, se zúčastnilo více než 6500 návštěvníků z řad lidí zajímajících se o podnikání pod cizí značkou. Právě těm se v letošním roce představilo více než 100 vystavovatelů, což oproti letům minulým značí vysoký nárůst v počtu prezentujících se firem.

Poprvé v historii pořadatelé vstup na tuto akci zpoplatnili. Na návštěvnosti se to však výrazně neodrazilo. Podle vystavovatelů zavedení vstupného snížilo počet návšěvníků, kteří se více než o franchisové podnikání zajímají o propagační předměty. Navíc, většina návštěvníků již byla s pojmem franchisingu seznámena. Nebylo tak nutné jim vysvětlovat rozdíly mezi partnerstvím a franchisou, co to je franchisový poplatek nebo jaké jsou povinnosti franchisanta či franchisora.

Videoreportáž z varšavského Franchise EXPO 2012 v původním znění.

Kromě polských franchisových konceptů se na varšavském Franchise EXPO letos představila i řada zahraničních značek, jako McDonald´s, Intermarché, Yogen Früz, Paris Smile nebo Bricomarché. Partnery akce, jejímiž pořadateli byli společnost PROFIT system a Zarzad targow Warszawskich, bylo polské ministerstvo financí, Polská franchisingová organizace a Polská agentura pro rozvoj podnikání.

Zatímco desátý ročník před nedávnem skončil, v Polsku se již touto dobou pracuje na přípravách dalšího ročníku. Ve svých diářích si tak již nyní můžeme rezervovat datum od 17. do 19. října 2013, kdy se opět otevřou brány Paláce kultury a vědy, aby přivítal zájemce o franchisové podnikání. První vystavovatelé si již svá místa rezervovali.Více informací o dalším ročníku Franchise EXPO můžete nalézt zde .


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017