Dietetická centra jsou čím dál populárnější. Lidé více dbají o svou postavu a celkový vzhled. I proto se společnosti Svět zdraví daří celkem rychle otevírat nové pobočky po celé republice i na Slovensku.
pondělí
26.11.2012
Čeká Svět zdraví po Novém roce záplava nových klientů? I o tom jsme si povídali s Josefem Hůlou, ředitelem společnosti SUNKINS, jejíž součástí je i síť Svět zdraví.
 

Jaký byl rok 2012 pro koncept Svět zdraví? Podařilo se Vám naplnit záměr mít ke konci letošního roku v ČR 50 provozoven?

Bohužel musím říci, že nepodařilo. Zůstali jsme kousek pod tímto číslem v počtu otevřených poboček nebo ve výstavbě. V průběhu roku jsme si uvědomili, že počet poboček není hlavní kritérium. Ruku v ruce s tím musí jít kvalita personálu i vyškolení majitelů. Více jsme se tak věnovali zvyšování kvality služeb než živelné expanzi.

Jaké jsou Vaše plány na rozvoj na tuzemském trhu pro příští rok?

Do konce roku 2013 bychom chtěli v České republice mít 60 provozoven. Plánujeme však i zavedení nových divizí, tak abychom klientům poskytovali komplexnější služby.

Váš koncept úspěšně funguje i na Slovensku. Máte v plánu s ním expandovat i na další trhy?

Plány na další zahraniční expanzi máme. Vše je však momentálně předmětem jednání a ve stádiu příprav. Je tedy předběžné prozrazovat jakékoli detaily.

Televizní diváci se mohli se Světem zdraví seznámit i díky pořadu České televize Den D. Co Vás vedlo k účasti v této „reality show“?

Tím hlavním impulsem byla rada jednoho z investorů Michaela Rostocka. Ten nám vysvětlil, že se jedná o možnost mediálního zviditelnění, stejně tak jako šanci seznámit se se zajímavými lidmi. Má očekávání se naplnila.

Investoři z Dne D se rozhodli Váš projekt podpořit. V jaké fázi se nyní spolupráce s nimi nachází?

S investory Michalem Hanusem i Johnem Vaňharou jsme v pravidelném kontaktu. V současné době jsme těsně před podpisem smlouvy, která bude upravovat spolupráci, na níž jsme se společně domluvili.

Váš byznys je založen na chuti lidí do určité míry změnit životní styl, s čímž jim pomáháte. Jsou lidé ochotni platit za to, že jim pomůžete zhubnout?

Jsou. I když pochopitelně jako ve všech odvětvích vidíme dopad krize na ochotu lidí do sebe investovat. Proto jsme se velmi intenzivně věnovali zvyšování kvality služeb, tak aby klienti získali co nejvyšší přidanou hodnotu za jejich peníze.

Blíží se nám vánoční svátky a oslavy příchodu nového roku 2013. Je pravda, že právě po nich následující měsíce jsou pro koncepty, zaměřené jako je ten Váš, žněmi?

Do určité míry tomu tak je. Vždyť kdo by si nedával novoroční předsevzetí, že zhubne a bude se o sebe více starat? Na druhou stranu však ze zkušenosti víme, že v této skupině mnoho lidí, kteří to tak vážně nemyslí a toto předsevzetí si dávají každý rok.