Se Starbucks na čaj
Celkem 62 milionů dolarů zaplatila americká síť Starbucks za převzetí řetězce prodejen čaje Teavana. Ten v současné době provozuje na americkém kontinentu zhruba 300 prodejen. Díky akvizici gigantem Starbucks by se jejich počet měl v dalších letech zvýšit. Součástí strategie je pak také zřízení v některých prodejnách koncept čajových barů. „Jsme přesvědčeni o tom, že oblast čajů je v současnosti zralá pro další růst. Jsme připraveni pro čaj udělat totéž, co jsme před více než třemi desítkami let udělali pro espresso,“ říká generální ředitel Starbucks Howard Schultz.
Během roku 2013 bude Starbucks do sítě Teavana integrovat své know-how, a to včetně své pozice na poli sociálních a digitálních médií nebo věrnostního programu, do kterého je po celém světě zapojeno více než 10 milionů členů. Nedávno otevřela síť Teavana svůj první obchod na Blízkém východě, a to právě díky spolupráci se Starbucks a jeho tamním joint-venture partnerem, společností Alshaya. V následujících letech pak bude následovat rozvoj čajového řetězce i na dalších mimoamerických trzích, které jsou pověstné svou vysokou spotřebou čaje.
"Akvizice společnosti Teavana je zcela v souladu s naší strategií růstu v podobě inovací produktů, vstupování do nových oblastí podnikání a expanzí prostřednictvím nových distribučních kanálů,“ doplňuje Jeff Hansberry ze společnosti Starbucks, který je odpovědný za rozvoj nově vznikajících značek, a který převezme vedení nové dceřiné firmy společnosti Starbucks.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...