V kuchyni s franchisou
Studia KUCHYNĚ gorenje tak potvrdila svůj cíl pokrýt celé území České republiky, a to zejména svou přítomností ve velkých měst. Momentálně má firma na tuzemském trhu 16 franchisových poboček, čtyři další pak provozuje sama. I karlovarská prodejna je v rukou franchisanta, stejně na tom pak bude i pražské studio na Zličíně.
Plány na rozšiřování pobočkové sítě má však firma i pro rok 2013. “V příštím roce bychom chtěli otevřít minimálně další tři kuchyňská studia,“ říká Regina Netolická, marketingová manažerka pro ČR. Dle svého vyjádření splnily KUCHYNĚ gorenje v roce 2012 svůj prodejní plán. Z pohledu vnímání značky došlo ke zvýšení povědomí o značce. Na českém trhu je značka KUCHYNĚ gorenje pojímána jako cenově dostupná, designová, nadčasová a kvalitní. “Cenová dostupnost byla velmi důležitá, neboť máme kuchyně jak pro střední, tak i pro vyšší cenový příjem, každého zákazníka umíme uspokojit a to hlavně díky rozmanitosti materiálů,“ doplňuje Netolická.
Společnost Gorenje, která má na českém trhu více než šedesátiletou tradicí, patří mezi výrobce domácích spotřebičů. KUCHYNĚ gorenje se zaměřují na výrobu kompletního sortimentu kuchyňského nábytku a vybavení kuchyní.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář