Historie výrobce gorenje sahá až do Slovinska 50. let minulého století.
pondělí
03.12.2012
Síť prodejen KUCHYNĚ gorenje otevřela v listopadu novou pobočku, a to v Karlových Varech. V prosinci zahájí provoz studio v Avion Shopping Parku Praha – Zličín.
 

Studia KUCHYNĚ gorenje tak potvrdila svůj cíl pokrýt celé území České republiky, a to zejména svou přítomností ve velkých měst. Momentálně má firma na tuzemském trhu 16 franchisových poboček, čtyři další pak provozuje sama. I karlovarská prodejna je v rukou franchisanta, stejně na tom pak bude i pražské studio na Zličíně.

Plány na rozšiřování pobočkové sítě má však firma i pro rok 2013. “V příštím roce bychom chtěli otevřít minimálně další tři kuchyňská studia,“ říká Regina Netolická, marketingová manažerka pro ČR. Dle svého vyjádření splnily KUCHYNĚ gorenje v roce 2012 svůj prodejní plán. Z pohledu vnímání značky došlo ke zvýšení povědomí o značce. Na českém trhu je značka KUCHYNĚ gorenje pojímána jako cenově dostupná, designová, nadčasová a kvalitní. “Cenová dostupnost byla velmi důležitá, neboť máme kuchyně jak pro střední, tak i pro vyšší cenový příjem, každého zákazníka umíme uspokojit a to hlavně díky rozmanitosti materiálů,“ doplňuje Netolická.

Společnost Gorenje, která má na českém trhu více než šedesátiletou tradicí, patří mezi výrobce domácích spotřebičů. KUCHYNĚ gorenje se zaměřují na výrobu kompletního sortimentu kuchyňského nábytku a vybavení kuchyní.