Hodnoty na prvním místě
Před nedávnem vstoupila realitní kancelář EVROPA na slovenský trh. Proč jste si pro svou první zahraniční expanzi vybrali právě Slovensko?
Tím hlavním důvodem byla podobnost slovenského realitního trhu s tím naším. Dá se říci, že kopíruje český trh v hlavních aspektech našeho realitního byznysu, tedy tak, jak jej vnímáme v realitní společnosti EVROPA. Věříme, že právě na Slovensku jsme schopni zaplňovat mezery na trhu a poskytovat komplexní služby, které na něm chybí. Další výhodou expanze k našim slovenským sousedům je samozřejmě také dobrá dostupnost a fakt, že zde odpadá jazyková bariéra.
Jak se vašim franchisovým pobočkám na Slovensku daří?
V letošním roce jsme otevřeli tři pobočky a další smlouvy jsou před podpisem. Podařilo se nám nastavit a vybudovat platformu, na které lze dále stavět a budovat kvalitní síť poboček Evropa. Připravili jsme i partnerskou spolupráci na Slovensku pro naše franchisanty, kteří mohou čerpat výhody našich partnerů, kterými jsou SK Telekom, Gepard a VUB banka. Pevně věřím, že naše pobočky ocení nabízené výhody partnerů a využijí maximální podpory centrály a týmu, který se o ně v současné době stará. Společně s našimi franchisanty se snažíme prosadit naší společnou filozofii a hodnoty společnosti Evropa i na slovenském trhu.
A ty hodnoty jsou jaké?
Budu jmenovat jen některé z nich. Jde zejména o zkvalitnění poskytovaných služeb realitních kanceláří, zlepšení vnímání profese realitního makléře a prosazovaní práce s exkluzivními smlouvami. Pokud se nám podaří společně prosadit, alespoň tyto hodnoty a ovlivnit vnímání veřejnosti v těchto bodech, myslím, že se naším pobočkám bude dařit dobře a mohou být i krůček před konkurencí.
Jaký vývoj na tamním trhu očekáváte v roce 2013? Máte stanovený nějaký cíl, kterého byste u našich sousedů chtěli dosáhnout?
Pro rok 2013 máme hned několik nastavených cílů. Jednak se jedná samozřejmě o rozšiřování naší sítě poboček, a to v podobě obsazování krajských měst směrem Žilina a Bánská Bystrica. Chtěla bych upozornit na naši konkurenční výhodu, kdy poskytujeme exkluzivitu lokality. Což znamená, že v jednom městě může být otevřená jen jedna pobočka společnosti EVROPA. V rámci Slovenska tak máme nastaven omezený počet licencí a s prodejem lukrativních lokalit nejžádanějších licencí ubývá. Dalším cílem je nastavení přeshraniční spolupráce s Maďarskem a Rakouskem, kde oba trhy nabízí hned několik výhod a nabídka v těchto lokalitách může být atraktivní pro obě strany.
Máte v současné době již v hledáčku nějaké nové destinace, kam byste chtěli svou síť rozšířit? Můžete nám případně již nějaké prozradit?
Prvořadým úkolem je zestabilizovat slovenský trh a dále ho rozšiřovat. Co se týká další expanze, plánujeme v průběhu roku 2013 vstup na polský trh, který je ovšem velmi specifický a bude vyžadovat odlišnou strategii a přístup, než jak tomu bylo při vstupu na trh slovenský.
Jaký byl rok 2012 pro realitní kancelář EVROPA?
Tento rok povařujeme za velmi úspěšný, ne- li průlomový, jelikož se nám podařilo i v době ekonomické krize prokázat, že jsme stabilní společností, které je schopna expandovat na zahraniční trhy i v době, která není takovýmto krokům příliš nakloněna.
Co vaše společnost očekává od roku s číslem 13 na konci?
Čekáme, že bude ještě lepší než ten, co měl na konci číslo 12.
PŘEČTI ČLÁNKY
Evropa realitní kancelář digitalizuje. Každý makléř i franšízant může těžit z používání realitní platformy Igluu.
Během uplynulých 6 měsíců se realitní síť Evropa rozrostla o 8 nových franšízanzů. Nově byly slavnostně otevřeny pobočky v Rokycanech, Kladně a v Ústí nad Labem.
„Od začátku roku jsme uzavřeli smlouvy na otevření 7 nových poboček," prozradil Radek Sechovec, generální ředitel společnosti Evropa realitní kancelář.
Od konce června byly slavnostně otevřeny 2 další nové pobočky franšízové sítě Evropa realitní kancelář. Daří se jí tak expandovat i v době poznamenané pandemií.
Do konce roku rozšíří realitní franšíza RK Evropa svou síť o 5 nových poboček. Kdo se může ucházet o licenci?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.