04.01.2013

Plnou parou vpřed

Přesně to si pro rok 2013 řekly franchisové koncepty BodyConcept a DepilConcept.

Poté, co v říjnu letošního roku zahájila provoz první franchisová pobočka DepilConcept v Ostravě, čeká sítě BodyConcept a DepilConcept v roce 2013 další rozvoj. Na únor je naplánováno otevření brněnské provozovny, ve které klienti najdou oba koncepty pohromadě.

BodyConcept ženy na lehátkách s pleťovými maskami

Jak DepilConcept, taky i BodyConcept působí vedle domovského Portugalska například v Brazílii, USA, Švýcarsku, Polsku, Finsku nebo Velké Británii.

„V současné době jednáme i se zájemci z Kolína a Znojma. I tyto provozovny by měly být otevřeny v průběhu příštího roku,“ říká Master-franchisantka obou konceptů Jitka Venclíková s tím, že vyloučena není ani expanze na Slovensko. Bližší plány je však momentálně předběžné prozrazovat.

Koncept, který vznikl v roce 2005 v Portugalsku, na českém a slovenském trhu zastupuje firma Healthy&Esthetic. Jejím cílem je rozšířit síť kosmetických center této značky nejen do velkých měst, ale i do těch menších. „Jelikož se jedná o nový a rychle se rozvíjející obor zdraví a estetiky, které jsou jednou z nejvyšších lidských hodnot a potřeb, máme v hledáčku na 4,5 milionu potenciálních zákazníků z Česka a Slovenska. To z našeho podnikatelského záměru činí zajímavou příležitost i pro investory-franchisanty,“ doplňuje Venclíková.

Ideální franchisový partner pro původem portugalský koncept by měl mít k dispozici prostor od 50 do 130 metrů čtverečních. Musí být schopen převzít odpovědnost jak v souvislosti s provozováním kliniky, tak i ve vztahu ke svým zaměstnancům. Důležité jsou tedy jeho předpoklady pro řízení lidských zdrojů. Zkušenosti v oblasti kosmetiky firma vítá, nejsou však podmínkou pro udělení licence.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank