UGO provozuje v současnosti 14 provozoven, z toho 10 formou franchisy.
Pátek
25.01.2013
UGO splnilo plány pro loňský rok. O jejich franchisu je zájem i z malých měst.
 

Minulý rok byl pro společnost UGO trade, která provozuje síť juice baru značky UGO, úspěšný. Plány, které si vytyčila, se jí podařilo splnit. Společnosti se loni mimo jiné podařilo završit vstup strategického partnera, který podle firmy povede k výraznější stabilizaci a následnému posílení budoucího vývoje společnosti UGO na trhu čerstvých ovocných a zeleninových šťáv.

Aktuálně UGO trade provozuje 14 provozoven, z toho 10 franchisových a 4 vlastní. Největší nárůst tržeb v minulém roce firma zaznamenala na provozovnách v Praze a ve Zlíně, dařilo se také brněnské pobočce. Některé provozovny však byly zasaženy celospolečenským propadem maloobchodního prodeje a návštěvnosti obchodních center.

O franchisový koncept zaznamenává UGO dlouhodobý zájem, a to nejen z míst, kde aktivně působí. Zájemci se hlásí i z menších obcí, kde juice bary zatím chybí. Ideální místo pro chod UGO juice barů jsou obchodní centra s velkým pohybem zákazníků. Obchodní ředitel UGO trade – Lukáš Prauss dodává: „Jsme znalí minimálních požadavků na lokaci UGO juice baru, které jsou pro potenciální franchisanty informací o základním předpokladu úspěchu, čímž je chráníme před případným nezdarem.“

Strategii pro letošní rok si UGO vytyčilo do dvou směrů. Prvním z nich je reorganizace produktové koncepce, ve které se chce více zaměřit na požadavky zákazníků preferujících zdravý životní styl. Proto připravuje nápoje, které by spojily aspekt zdraví s lahodnou chutí. Druhým směrem je agresivnější přístup v oblasti expanze, jejíž cílem je najít takové prostředky, které umožní společnosti a jejím partnerům pružně reagovat na možnosti trhů, do kterých chtějí expandovat.

Konkurence na trhu juice barů je podle společnosti stejně velká jako v kterémkoli jiném odvětví hospodářství. Od konkurence se firma podle jejích slov liší především soustředěnou aktivitou v oblasti franchisingu, připravuje zákazníkům speciální produkty s exotickými, či méně dostupnými ingrediencemi jako např. maracuja, karambola, agáve či acai. Dále spoléhá na efektivní marketing.