Zdravý životní styl
Minulý rok byl pro společnost UGO trade, která provozuje síť juice baru značky UGO, úspěšný. Plány, které si vytyčila, se jí podařilo splnit. Společnosti se loni mimo jiné podařilo završit vstup strategického partnera, který podle firmy povede k výraznější stabilizaci a následnému posílení budoucího vývoje společnosti UGO na trhu čerstvých ovocných a zeleninových šťáv.
Aktuálně UGO trade provozuje 14 provozoven, z toho 10 franchisových a 4 vlastní. Největší nárůst tržeb v minulém roce firma zaznamenala na provozovnách v Praze a ve Zlíně, dařilo se také brněnské pobočce. Některé provozovny však byly zasaženy celospolečenským propadem maloobchodního prodeje a návštěvnosti obchodních center.
O franchisový koncept zaznamenává UGO dlouhodobý zájem, a to nejen z míst, kde aktivně působí. Zájemci se hlásí i z menších obcí, kde juice bary zatím chybí. Ideální místo pro chod UGO juice barů jsou obchodní centra s velkým pohybem zákazníků. Obchodní ředitel UGO trade – Lukáš Prauss dodává: „Jsme znalí minimálních požadavků na lokaci UGO juice baru, které jsou pro potenciální franchisanty informací o základním předpokladu úspěchu, čímž je chráníme před případným nezdarem.“
Strategii pro letošní rok si UGO vytyčilo do dvou směrů. Prvním z nich je reorganizace produktové koncepce, ve které se chce více zaměřit na požadavky zákazníků preferujících zdravý životní styl. Proto připravuje nápoje, které by spojily aspekt zdraví s lahodnou chutí. Druhým směrem je agresivnější přístup v oblasti expanze, jejíž cílem je najít takové prostředky, které umožní společnosti a jejím partnerům pružně reagovat na možnosti trhů, do kterých chtějí expandovat.
Konkurence na trhu juice barů je podle společnosti stejně velká jako v kterémkoli jiném odvětví hospodářství. Od konkurence se firma podle jejích slov liší především soustředěnou aktivitou v oblasti franchisingu, připravuje zákazníkům speciální produkty s exotickými, či méně dostupnými ingrediencemi jako např. maracuja, karambola, agáve či acai. Dále spoléhá na efektivní marketing.
PŘEČTI ČLÁNKY
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nabídka fresh barů UGO se před nedávnem rozrostla, a to o UGO Grill sandwiche. K dostání budou i v těch nejmenších franšízových provozovnách.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!