Připravujeme vstup do dalších zemí

EXPRESKA je koncept 30minutového kruhového tréninku pro ženy doplněný o služby nutričního poradenství. Momentálně má v tuzemsku 40 provozoven.
pondělí
28.01.2013
Franchisový koncept EXPRESKA vsadil loni na rozšiřování sítě. Jen u nás otevřel 12 poboček. V rozhovoru to prozradil její majitel Petr Kořínek.
 

Jak se dařilo expanzi EXPRESKY v roce 2012? Kde všude jste otevřeli nové pobočky?

EXPRESKA v roce 2012 otevřela 12 nových provozoven v ČR. Celkem má síť EXPRESKA již přes 40 provozoven a přes 30 tisíc klientek. Počet provozoven ale není nejdůležitější. Zaměřujeme se převážně na zkvalitňování aktuálně poskytovaných služeb našim klientkám, aby klientky za své peníze získaly co nejvíce. Rozšířili jsme náš vedoucí tým a získali jsme podporu odborných institucí v oblasti fitness i výživy. Investovali jsme do modernizace našich IT systémů a celkově jsme zdokonalili náš školící, obchodní a prodejní systém. Zakládáme si na tom, aby EXPRESKA byla nejen veliká síť, ale především silná, viditelná a stabilní.

Jak se Vám daří na slovenském trhu, kam jste minulý rok vstoupili?

Minulý rok byl pro EXPRESKU na Slovensku velmi úspěšný. Otevřeli jsme 8 nových provozoven a v únoru otevíráme další dvě. Stavíme na aktivním sdílení zkušeností obou zemí a vytváříme tak solidní základ pro expanzi do dalších zemí.

Jaký evidujete zájem o Vaši franchisu? Změnil se nějak oproti předloňskému roku?

Zájem o franchisu EXPRESKA je stále větší. Přičítáme to zvyšujícímu se počtu spokojených franchisových partnerů. Díky tomu, že je náš koncept vyvinutější, mohou být nové provozovny ekonomicky úspěšnější. Děláme výběrová řízení a do naší sítě pouštíme pouze kandidáty, kteří mají potenciál být úspěšnými podnikateli a provozovateli.

Chystáte pro franchisanty nějaké změny, ať už v novinkách nebo podmínkách?

Franchisoví partneři EXPRESKA díky rostoucí síle sítě již nyní využívají četných výhod a zvýhodnění u dodavatelů služeb. Na jedné straně našim partnerům šetříme náklady a na druhé straně neustále přicházíme s novinkami, které pomáhají zvyšovat obraty. Například minulý rok byl koncept EXPRESKA úspěšně rozšířen o nutriční poradenství. Záleží nám na ziskovosti jednotlivých provozoven.

Přiblížil byste strategii EXPRESKY pro letošní rok? Kam plánujete další expanzi?

Expanzi v tomto roce plánujeme především na území ČR a Slovenska. Probíhají přípravy na expanzi do Maďarska a Polska. Otevření prvních provozoven v těchto lokalitách plánujeme na druhou polovinu roku 2014.