01.02.2013

České chutě McDonald´s

McDonald´s neustále inovuje. Rozšiřuje nejen síť, ale i sortiment.

McDonald’s klade velký důraz na inovace. V rámci svých investic podporuje zavádění nových produktů, u kterých se snaží přiblížit tradičním chutím jednotlivých zemích. Neusíná však na vavřínech a finanční prostředky dává i do nového designu, vytváření nových prostor McCafé či do modernizace jednotlivých restaurací. V současné době rozšířil svou nabídku v ČR o nové produkty - takzvané Lidovky. Jde o sendviče McKřen a McBůček. Ty sází na tradiční české chutě.

Bucek_ sendvic_McDonalds

McBůček není u McDonald’s žádným nováčkem. Před deseti lety se stal nejoblíbenějším produktem. V současné době se opět vrací.

McBůček byl v minulosti jedním z nejúspěšnějších produktů McDonald´s a zákazníci volali po jeho návratu. V letech 1993 až 1995 získal opakovaně Cenu za jakost Czech Made, kterou uděluje Ministerstvo průmyslu a obchodu. K navrátivšímu se McBůčku přidává společnost ke svým Lidovkám zbusu nový produkt McKřen. Firma se ke křenu rozhodla na základě průzkumu mezi muži, kdy křen byl z hlediska chuti druhou nejčastěji zmiňovanou příchutí hned po česneku. Vývoj křenové omáčky do tohoto sendviče trval skoro rok.

Za 20 let, co McDonald’s na českém trhu působí, navštívilo jeho provozovny, včetně těch franchisových, přes 689 milionů zákazníků. V současné době má na trhu 89 restaurací, z nichž 65 % je v rukou franchisantů, a letos plánuje otevření dalších 2 až 3 fastfoodů.

"V odvětví gastronomie panuje velká konkurence. Nejinak je tomu i v případě fastfoodů," říká Business development manager Profit System Lenka Nováková s tím, že McDonald´s tak sází na inovace produktů, které by celé síti včetně franchisantů, měly přivést nové zákazníky. Možná i ty, kteří fastfoody kvůli jejich klasické nabídce nevyhledávají.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank