Přímo na míru
Franchisový koncept Svět zdraví pokračuje v rozvoji na tuzemském trhu. Metropolí, kde bylo otevřeno další centrum, se stala Plzeň. V síti poradenských center nyní pracuje celkově na dvě stovky vyškolených nutričních terapeutů. Měsíčně pobočky navštíví přes tisíc klientů. Úspěch Světa zdraví vidí společnost Sunkins, která za franchisou stojí, hlavně v nabídce metodiky Komplexní nutriční typologie.
Metodu vymyslel odborník na výživu RNDr. Petr Fořt a jejím jádrem je určení individuálního typu metabolismu. Díky němu lze zákazníkům přesně vytvořit výživový program, který vyhovuje jejich organismu. „Praxe dokazuje, že každý jsme geneticky jiný a proto neexistuje univerzální způsob stravování pro každého. Diagnostika, která využívá principů celostní medicíny stejně jako moderní přístupy k výživě, umožňuje rozpoznat, jaký typ jste a díky tomu stanovit nejvhodnější program pro úpravu životního stylu,“ vysvětluje Fořt.
Veškerá centra fungují na principu franchisy. Ryze česká společnost Sunkins zatím otevřela v ČR 41 poboček. Na Slovensku provozuje 13 poraden. Do konce roku by chtěla mít 60 provozoven. Dopomoci by k tomu mohla i expanze, se kterou by firma chtěla začít letos. Zaměřit se chce především na trhy Rakouska, Polska a USA.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...