Franchising se vyplácí
Franchisový systém společnosti Intersport je oboustranně úspěšný, proto prostřednictvím nových projektů v něm bude dále pokračovat. Pro tento rok jsou již dohody finalizovány, k dalším otevřeným projektům se však strategičtí partneři nadále hledají. Optimální místo pro franchisovou provozovnu vidí Intersport v regionálních městech kolem 60 tisíc obyvatel. V současné době provozuje Intersport v ČR 37 obchodů, z toho 13 franchisových, a 1 prodejnu systému Rent s půjčovnou.
Každá úspěšná mezinárodní firma touží po expanzi. Franchising ji k tomu poskytuje propracovaný systém, což byl i důvod, proč si Intersport tuto cestu rozvoje vybral. V tuzemsku bylo rozšiřování sítě zahájeno otevřením několika franchisových obchodů a následně převzetím prodejen českého řetězce se sportovním vybavením Drapa. Tyto převzaté obchody po celé republice byly postupně přestavěny na nejnovější Intersport koncept a jsou řízeny centrálně. Franchísové obchody a centrálně řízené pracují synergicky vedle sebe.
Pokud chce franchisant jít do provozování obchodu Intersport nebo půjčovny Intersport Rent, měl by jako u každého jiného podnikání mít základní kapitál. Počáteční kapitál se pohybuje v řádech několika milionů korun. Dále by se měl potenciální franchisant orientovat v maloobchodním trhu. Jelikož společnost nabízí v případě potřeby i projekt na klíč, nemusí být příliš zkušený. Plnohodnotná sortimentní nabídka z rakouského centrálního skladu všech prožitkových oblastí, umožní start každému zájemci.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem