RE/MAX rozjíždí další značku
Na realitní trh přichází nová společnost Commercial Group, která provozuje značku RE/MAX Commercial, která se soustředí na segment malých a středně velkých podnikatelských subjektů a malé a středně-veliké transakce. Hlavní oblastí zájmu nové společnosti je obchodování s realitami v hodnotě transakce do 200 milionů korun. RE/MAX Commercial nechce konkurovat poradenským firmám, ale chce využít synergii s realitními kancelářemi RE/MAX, a to zvláště v regionech.
„Trh komerčních realit prochází změnami. Jsem přesvědčen, že se tím vytváří prostor pro nový subjekt. Navíc v Čechách není společnost, která by byla schopna systematicky oslovovat malé a střední podnikatele,“ říká Miroslav Herain, výkonný ředitel RE/MAX Commercial. Síť je nyní rozprostřena mezi pět spádových oblastí po celé republice. Cíl pro letošní a příští rok je nadále síť rozšiřovat a dosáhnout až na mikro-regionální obchody. Spádových oblastí by mohlo být postupně až 8.
Nejčastějším úkolem společnosti bude zprostředkovat nákup, prodej či pronájem nemovitostí určených pro podnikání. RE/MAX Commercial cítí i příležitost v poradenském servisu a dalších službách s přidanou hodnotou, jako je například převod obchodního podílu právnických osob.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jak vypadá současný trh s nemovitostmi a co chtějí současní klienti v tomto oboru? Právě to nám přiblížil generální ředitel franšízové sítě realitních kanceláří Re/Max Jan Hrubý.
Od začátku letošního roku otevřela realitní síť Re/Max více jak 10 nových franšízových poboček. Aktuálně jich tak na trhu funguje 170.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Kdo si odnesl titul Franchisa roku 2020? Který koncept vyhodnotila veřejnost jako ten nejlepší? Čtěte dál.
Realitní síť Re/Max znamenala během prvního letošního pololetí nejlepší výsledky v dosavadní historii.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Jsme obchodníci, ne prodavači
Přidávám se k názoru… Nedávno jsem řešil prodej nemovitosti, nejdřív jsem hledal spolehlivou realitku- první zádrhel, pak spolehlivýho makléře- druhý...
Jsme obchodníci, ne prodavači
Od pravniho servisu, přes ochotného maklere po financni poradenstvi. Spokojenost!
Jsme obchodníci, ne prodavači
Nepisu často do diskuzi, vlastne vůbec, ale se spolecnosti Century 21 jsem mela ty nejlepsi zkusensoti
Mobilní domy míří do Prahy
MARVEL MOBILNÍ DOMY otevře koncem června 2012 již svou pátou pobočku. www.marvel-mobilnidomy.cz
Naším dlouhodobým cílem je dosáhnout 30% podílu na realitním trhu
jsem zvědav, zda využijí také nové marketinfové produkty, např. slewowebů (xxxxxxxxxxxxx)*. *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí...
Asociace bez dvou realitek
Mám s s firmou s panem Blažkem a firmou avion dost podobné zkušenosti.Nejdříve bylo vše v pořádku a poté co jsme složili kauci začali problémy.Ve smlouvě o pronájmu se...
Asociace bez dvou realitek
Dnešní realitky jsou vřed na lidech než jim dáte peníze za zprostředkování tak to jsou rektální alpinisti .Pak otočí o 180 stupnů a jste pro ně optížný hmyz ....
K EVROPĚ RK mě přivedla úplná náhoda
myslim si ze (xxxxxxxx)* neni dobry clovek. *vzhledem k přímému poškozování osoby bylo jméno redakcí FranchisingINFO.cz odstraněno.