Jedinečná šance na byznys
Americký fastfoodový řetězec Broaster Chicken, který je znám pro speciality z kuřecího masa, se rozhodl vtrhnout na český trh. Hledá master-franchisanta, který by značku rozšířil. Broaster Chicken věří, že na trhu fastfoodových řetězců je malá konkurence a stále je zde místo pro další hráče. Exkluzivního zástupce chce najít i na Slovensku.
„Úkolem výhradního zástupce, tzv. master-franchisanta, bude vybudovat síť restaurací pod značkou Broaster Chicken v rámci České republiky. K tomu získá kompletní podporu ze strany poskytovatele licence,” vysvětluje náležitosti spolupráce Atilla Sadik, majitel společnosti Etna Distribution, která zastupuje franchisový koncept Broaster Chicken v zemích střední a východní Evropy. Sadik doplňuje, že na českém trhu je potenciál zprovoznit až 150 poboček. Koncept Broaster Chicken je vhodný do malých stánků typu Express i do větších restaurací. Doporučené město pro franchisovou pobočku je s minimálním počtem obyvatel 50 tisíc.
Broaster Chicken pochází ze Spojených států amerických, kde je v provozu přes 10 tisíc restaurací. V roce 2011 společnost zahájila značka expanzi do Evropy, když otevřela první pobočku v Polsku. Na tamním trhu má v současné době celkem 6 provozoven. A český trh má podle firmy potenciál. „Jak vyplývá z Reportu o franchisingu společnosti PROFIT system franchise services, činil v posledních dvou letech podíl gastronomických konceptů na tuzemském franchisovém trhu 16 %,” říká Lenka Nováková, ředitelka odborného portálu Franchising.cz. Na českém franchisovém trhu je právě oblast Gastronomie tou nejpopulárnější.
Jak Nováková dále uvedla, v případě franchisového konceptu Broaster Chicken čeká na výhradního zástupce nemalá počáteční investice. Cena licence pro ČR činí 1,5 milionu eur, přibližné náklady na zřízení jedné provozovny pak 150 tisíc eur. Investice pro pobočku typu Express je 200 tisíc dolarů. Atilla Sadik doplňuje, že i přes velké počáteční investice je vybudování provozoven Broaster Chicken čtyřikrát levnější než u konkurence.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...