V současné době provozuje Attirance 2 vlastní provozovny. Po celém světě má 35 franchisových poboček a chce dosáhnout 100.
pondělí
04.03.2013
Další kosmetická firma sází na český trh. Attirance nabízí 3 typy spolupráce.
 

Na trh míří další kosmetická značka. Přináší ji až z Lotyšska společnost Attirance. Nabízí kosmetiku na přírodní bázi. Pro ČR se Attirance rozhodla z důvodu většího růstu trhu přírodní kosmetiky, kdy se zvětšuje význam těchto produktů, a také díky silnější oblibě franchisingového podnikání.

Attirance nabízí 3 druhy franchisové spolupráce. První je nabídka master-franchisy, která poskytuje master-franchisantovi práva založit obchodní řetězec Attirance. Podnikatel může vytvořit vlastní síť franchisantů a velkoobchodní prodej výrobků. Pokud by chtěl zájemce otevřít jen svůj vlastní obchod v určité lokalitě, může si pořídit individuální franchisu. Poslední možností je prodávat kosmetické výrobky už v zavedeném obchodě. V tomto případě poskytuje Attirance spolupráci tzv. shop-in-shop, kdy prodejce otevře malý stánek ve své prodejně. Potřebná počáteční investice se pohybuje kolem 40 tisíc eur (asi 1 milion korun). Investice záleží na typu franchisy a místa prodeje.

Důraz na kvalitu

V České republice by firma do konce roku chtěla dosáhnout nejméně 5 franchisových prodejen. Jak uvádí exportní manažerka Attirance Maija Gaile: „Attirance je připraven konkurovat na českém trhu. Partnery chce získat díky profesionálně vyvinuté podnikatelské koncepci, její ziskovosti a vysokou kvalitou a propracovaným designem výrobků.“

Celosvětově by ráda zvýšila počet franchisových obchodů Attirance na 100. Aby podpořila tento plán, chce investovat do nových produktových řad, vývoje nových služeb a školení zájemců a v neposlední řadě do další podpory franchisové sítě. V současné době Attirance provozuje 35 franchisových prodejen ve 14 zemích světa, jako Rusko, Německo, Francie či Mexiko a Jihoafrická republika.