Vzhůru k sousedům
Otevřeli jste rychle po sobě dvě pobočky DietFitness. Jak se jim daří?
Daří se jim naplňovat ekonomický propočet, který jsme si spočítali před tím, než jsme je otevřeli. O pobočku na Moravě jsme měli ze začátku obavu, jestli bude naše propočty naplňovat. Vývoj však předčil naše očekávání a musím říct, že tato pobočka převyšuje náš ekonomický propočet o jeden měsíc. Proto jsme s jejím provozem spokojení.
Plánujete, že byste chtěl tento rok otevřít až 6 poboček. Jak pokračují přípravy?
Tohoto cíle bychom chtěli dosáhnout velmi rádi. Potenciálních zájemců, kteří nás kontaktují, zaznamenáváme relativně dostatek, ale musíme je selektovat. Je to především proto, abychom chránili nejen sebe jako franchisora, ale i potenciální franchisanty, kteří mají zájem o náš koncept DietFitness. Domníváme se totiž, že někteří nejsou dostatečně vyspělí na to, aby dokázali udržet určitý standard našeho konceptu a nemuseli by se přizpůsobit současnému rychlému vývoji konceptu.
Máte už nějakou představu o další expanzi i za hranice?
Postupně pronikáme i na Slovensko. Logicky to vyplývá z toho, že zde bylo kdysi Československo a neexistují zde žádné komunikační bariéry. Nedávno jsme podepsali franchisovou smlouvu s novým partnerem. Pokud vše dobře dopadne, tak bychom měli otevírat 15. dubna. Nicméně i přesto, že se zdá být lehké na Slovensko vstoupit, musíme si dávat velký pozor na to, že mentalita, ač jsme si velmi blízcí, je na Slovensku trošku odlišná. S rozhovorů s franchisory z jiných konceptů, jsem zjistil, že je velmi důležité se expanzi na Slovensko věnovat velmi intenzivně jako kamkoliv jinam. V případně jiných států stojíme raději pevně nohama na zemi. Důležité je pro nás postavit pevný základ v České republice, případně otevřít ještě pár poboček na Slovensku. Ale jak jsem řekl, nejdříve chceme DietFitness stabilizovat zde, abychom se měli od čeho odrazit.
Jak byste zhodnotil odlišnost Vašeho konceptu na trhu cvičení pro ženy?
Já musím říci, že koncept DietFitness je v ČR unikát a to díky hlavním pilířům: Diet, Fitness, Medical a Kontrolním mechanismům, se dle mého drží náš koncept v pořádku a životaschopný. Právě díky pilíři Medical technologii je dosahování cílů našich klientů daleko efektivnější. Tím se lišíme od naší konkurence. Troufám si říci, že můžeme lehce suplovat lékařské informace, které ostatní firmy nejsou schopné svým klientům poskytnout. Posledním pilířem jsou kontrolní mechanismy, aby mohli mít klienti zpětnou vazbu, což pak i nás posune dál.
Mají o franchisu zájem ženy, které u vás cvičí?
Ano, pár zájemkyň jsme zaznamenali. Abych byl konkrétní, je to ve 3 případech, kdy nám klientky napsaly, že jsou v našich pobočkách a rády by si otevřely vlastní franchisu DietFitness. Těší nás to, ale jak jsem uvedl výše, je třeba kvalitně vybírat ty zájemce, kteří jsou schopní posunout DietFitness dál. Aby to nebylo jen nadšení, které později vyprchá. Zatím jsme tedy s takovými zájemci nic neuskutečnili.
Chystáte nějaké novinky pro Vaše klientky?
Headquarter DietFitness neustále sleduje novinky, které se objevují v zahraničí, navštěvuje různé veletrhy, co se týče fitness i medical, a z toho těžíme a samozřejmě zvažujeme, jak vylepšit náš koncept. Důležité je totiž neusnout na vavřínech, a to je důležité nejen pro nás jako franchisora, ale také pro naše franchisanty, kteří by měli jít s dobou a nabízet nejmodernější technologie, které nám trh umožňuje.
PŘEČTI ČLÁNKY
Jen jednu z 59 poraden, které pod touto značkou fungují, provozuje sám franšízor. Zhruba 60 procent franšízových poraden vlastní ženy.
Značka Naturhouse u nás působí už zhruba 15 let. Za tu dobu otevřela i s pomocí franšízantů bezmála 100 výživových poraden. Kdo se může stát majitelem dalších franšíz?
Filipa a Anetu Novákovi přivedla k myšlence podnikat s franšízou BodyBody maminka. Jaký byl start jejich byznysu?
Franšízová síť DepilConcept má v Česku již svého master-franšízanta. Ten ji chce rozšířit do míst s více jak 30 tisíci obyvateli.
Franšíza Body Express sází na franšízanty s manažerskými zkušenostmi. Pobočky mohou otevírat ve městech s více jak 10 tisíci obyvateli.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.