Franchise Meeting Point je za námi

Součástí brněnského FMP byla i panelová diskuze na téma franchisingu. Té se účastnili například náměstek ministra průmyslu a obchodu Bedřich Danda, členka představenstva AMSP ČR Pavla Břečková, zástupci české a slovenské franchisingové asociace, jednatel PROFIT system Marek Halfar.
Čtvrtek
14.03.2013
Veletrh v Brně skončil úspěšně. Zúčastnilo se jej 47 franchisových konceptů.
 

Na brněnském výstavišti proběhl od 8. do 9. března 2013 druhý ročník Mezinárodního veletrhu Franchise Meeting Point, který navázal na jeho úspěšnou loňskou premiéru. Zúčastnilo se jej 47 firem z ČR, Slovenska, Rakouska, Německa, Španělska, Maďarska a Kanady a dalších asi 60 franchisových značek z Německa, USA, Austrálie, Rakouska a Španělska bylo prezentováno v doprovodném programu. V průběhu dvou dnů bylo odprezentováno více jak 100 přednášek na témata související s franchisingem. Veletrh navštívilo více než 1500 lidí.

Jak vyplynulo z přednášek franchisových expertů z České republiky a ze Slovenska a Reportu o franchisingu, který připravuje od roku 2010 PROFIT system, franchisové podnikání zažívá v posledních dvou letech rychlý boom. V roce 2000 bylo v ČR 50 franchisových firem, o pět let později dvakrát tolik a v současnosti jich působí na českém trhu 200 a ve Slovenské republice 100. A trh s franchisovými systémy ještě není nasycen, což dokázal i veletrh z hlediska zájmu návštěvníků.

Kromě franchisových asociací České a Slovenské republiky se na veletrhu FMP prezentovaly mimo jiné i značky ANKER Snack & Coffee Gastronomie, Československá obchodní banka, EVROPA - realitní kancelář, HUSKY CZ, DietFitness, Business for Breakfast, Let´s pizza, Náš grunt, Orange Academy, Oxalis, Ráj sýrů, Sklizeno, Subway a Yves Rocher, což byl hlavní partner veletrhu Franchise Meeting Point. Portál Franchising.cz a magazín Vlastní firma FRANCHISING, za kterými stojí firma PROFIT System, byly mediálním partnerem.

Franchisy na skok v Praze

Před veletrhem Franchise Meeting Point se ve dnech 22. až 23. února v komorním prostředí pražského Kongresového a výstavního centra U Hájků uskutečnil první ročník Výstavy pro podnikání a franchising, jejímž jhlavním partnerem byla dietetická síť Naturhouse. Na něm se představilo celkem 27 vystavovatelů z řad franchisových konceptů a poradců.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017