Nová éra nakupování

Nové Centrum Černý Most se otevře po dvouleté rekonstrukci 22. března. Patnáct značek bude mít pražskou nebo celorepublikovou premiéru.
Čtvrtek
21.03.2013
Centrum Černý Most v Praze se otevře v novém kabátě 22. března. Představí nové značky.
 

Po dvou letech od zahájení výstavby se 22. března veřejnosti poprvé představí zcela nové Centrum Černý Most. Na ploše 81 tisíc m2 nabídne 162 obchodních jednotek a 3200 parkovacích míst. Českému trhu se poprvé představí několik unikátních značek. Projekt byl koncipován architekty britské společnosti Benoy.

V nově zrekonstruovaném centru se představí hned 15 značek, které budou mít pražskou nebo celorepublikovou premiéru. Některé z nich se rozvíjí i prostřednictvím franchisingu. Jedná se například o společnost Grycan, která zde otevírá první prodejnu s domácí zmrzlinou, či první mexický fastfood Rancheros. Dále se nově představí módní značka Mohito z Polska. Z Itálie přichází značka módních doplňků Carpisa, která rozvíjí svou síť po celém světě formou franchisové spolupráce.

Mezi dalšími novými značkami, které budou mít v Centru Černý Most premiéru, patří společnost se sportovním zbožím Decathlon, prodejce hraček SMYK, portugalská móda pro malé děti Rindo Squid Kids, nebo prodejce tradičních britských čajů Whittard of Chelsea. Dalších více než 20 značek se zákazníkům poprvé ukáže v novém kabátě.

Centrum Černý most se poprvé otevřelo v roce 1997 coby první nákupní centrum v České republice. Provozovatel centra Unibail-Rodamco si od rekonstrukce slibuje novou éru nakupování. „Těší nás, že takto velký projekt, jakým byla výstavba nového Centra Černý Most, nyní můžeme představit veřejnosti. Použili jsme nejnovější materiály i technologie v souladu s naší politikou udržitelného rozvoje a co nejnižšího dopadu na životní prostředí,“ říká Arnaud Burlin, výkonný ředitel Unibail-Rodamco pro střední Evropu.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017