Hany bany obdržela nejvyšší stupeň na školení pro stroje VacuShape.
Pátek
22.03.2013
Hany bany hledá výhradního zástupce na Slovensku. Chce tam rozšířit svou síť.
 

Dámským fitness centrům Hany bany se úspěšně daří. Proto chce společnost svůj systém, který kombinuje stroje Powerplate a VacuShape a kardio zóny, rozšířit do dalších regionů. Na Slovensku hledá master-franchisanta, který by síť Hany bany rozšířil i na tamní trh.

Kolik franchisových poboček hodlá Hany bany otevřít, nechtěl jednatel společnosti Laut, která fitness centra vlastní, Jakub Šigut konkretizovat. Poptávku po licenci zaznamenává kolem jedné měsíčně, ale potenciální zájemci mají většinou problém s kapitálem, který by měli do podnikání vložit. Hany bany také spolupracuje s leasingovou firmou, která financuje většinu poboček a poskytuje zájemcům financování. Individuálně posuzuje každého franchisanta, jestli je schopen ručit a finančně pobočku zabezpečit.

Drsná konkurence

V současné době provozuje Hany bany 15 center v České republice, z nichž 2 jsou ve vlastní režii. Konkrétně se jedná o centra ve Znojmě a v Jihlavě. Na Slovensku otevřela 1 pobočku v Bratislavě. Jak doplňuje Šigut, na tomto trhu hledá společnost výhradního zástupce, tzv. master-franchisanta, který rozumí slovenskému trhu a rozšířil by síť těchto fitness center. Společnost také uvažuje o rozvoji do Rakouska.

Konkurence se na trhu fitness center zvětšila. Podle Šiguta je to dáno především faktem, že přišla změna zákona, kdy fitness už lze získat i na živnost volnou. Vznikl tak boom, kdy si fitness centra otvírají i nevzdělaní podnikatelé, a kvalita tak klesá. „Klademe důraz na kvalitu cvičení. Kombinujeme cvičení společně s výživovým poradenstvím a nabízíme i coaching. Pohyb, jídlo a hlava pak dává dohromady ten správný komplex,“ dodává Šigut.