25.03.2013

Punčochový byznys

Nová značka s punčochami Gatta míří na trh. V začátku chce do tří největších měst.

Nejen punčochové produkty, ale také spodní prádlo, plavky a ponožky jsou v portfoliu značky Gatta, která poprvé přichází k nám. Majitelem značky je polská společnost Ferax, která na základě rozvoje vlastních poboček přistoupila i k franchisové spolupráci. Loni otevřela v Polsku řadu franchisových prodejen a hledá další partnery i v zahraničí.

zena puncochy gatta Foto Gatta

Firma Ferax, která je majitelem značky Gatta, působí na trhu už od roku 1993. Mimo punčoch nabízí i ponožky, spodní prádlo či plavky. Působí dále i v Evropské unii, Rusku, ale i v Mongolsku a Austrálii.

Na českém trhu chce v začátku Gatta proniknout do tří největších měst, a to Prahy, Brna a Ostravy. Ovšem bude zvažovat i další lokality podle toho, z jakých míst budou pocházet potenciální franchisanti. V plánu je tento rok otevření 3 až 5 obchodů Gatta, v příštím roce dalších 3 až 5. Ferax se svou značkou pronikl už i k sousedům, kde v zastoupení firmy Gatta Slovakia provozuje 5 vlastních obchodů. Franchisové partnery hledá i zde. Tam hodlá najít franchisanty v Bratislavě, Trenčíně, Trnavě, Piešťanech, Banské Bystrici, Nitře, Košicích a Žilině.

Provozovatel získá podporu při výběru místa a vybavení. Nebude chybět ani pomoc při školení zaměstnanců a v marketingu. Velikost prodejny by měla mít rozlohu minimálně 40 až 50 m2 a umístěna v centru města či obchodním domě. Franchisant by měl mít zkušenosti z oblasti obchodu. Počáteční investice závisí na velikosti a stavu nemovitosti. Je to dáno tím, že náklady na nábytek a zásoby se mohou lišit na základě rozlohy obchodu.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank