S kávou do krajských měst

V současné době působí CrossCafe v Praze a Plzni. V květnu otevře první kavárnu v Hradci Králové. Další krajská města má v hledáčku.
Pondělí
08.04.2013
Úspěšný rok má za sebou franchisová síť kaváren CrossCafe. Chystá další rozvoj.
 

V průběhu letošního roku plánuje CrossCafe otevření tří až šesti dalších kaváren. Tímto krokem se síť rozšíří mimo Prahy a Plzně i do dalších krajských měst. Jedním z nich je i Hradec Králové, kde by měla nová kavárna zahájit provoz v květnu. Firma tak navazuje na expanzi z přelomu loňského a letošního roku, kdy byly otevřeny dvě nové kavárny, v nákupním centru Metropole Zličín a v Nákupní Galerii Atrium na Karlově náměstí. Počet kaváren s logem CrossCafe se tak vyšplhal na šťastných 13.

Loňský rok byl pro CrossCafe úspěšný i z hlediska hospodářských výsledků. Tržby v plzeňských kavárnách v roce 2012 vzrostly o 12 %, v Praze dokonce o 70 %. Celkové tržby řetězce činily v roce 2011 zhruba 72 milionů Kč, v loňském vzrostly na 91 milionů Kč. Za tímto růstem jistě stojí i rostoucí oblíbenost této kavárenské sítě. „Jsme velice rádi, že roste zájem o naše kavárny jak z řad zákazníků, tak z řad zájemců o franchisu,“ říká zakladatel a majitel licence CrossCafe Jan Janák s tím, že zájemci o poskytnutí franchisy se společnosti hlásí téměř každý den.

Za zájmem o provozování kaváren CrossCafe vidí Janák fakt, že síť nabízí příznivější podmínky pro poskytnutí licence než nadnárodní značky. To však není dle Janáka hlavním důvodem. „Z jednání s adepty víme, že jejich důvody zájmu pramení z pozitivního vnímání značky a také prostředí, konceptu a řešení samotných kaváren a sortimentu, který poskytujeme zákazníkům,“ doplňuje Janák.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014