Společnost Jogo Slovakia obsazuje důležitá centra Slovenska. Od května bude působit v Bratislavě, Banské Bystrici, Košicích a Štúrově.
Pátek
12.04.2013
Jogo Slovakia obsazuje hlavní centra na Slovensku. Pracuje na vstupu i k nám.
 

Prodejce mražených jogurtů Jogo Slovakia pokračuje ve svém rozvoji na slovenském trhu. V dubnu chystá otevření třetí pobočky v Košicích, čímž pokryje všechny hlavní centra. Pokračuje nadále ve vyhledávání výhradního zástupce na českém trhu.

Jogo Slovakia v ČR zaznamenává zájem o franchisovou licenci nejen u investičních a developerských skupin, ale také jednotlivců. Problém ale vidí v tom, že zájemci očekávají nižší vstupní investice. „Zájemců je dost, s většinou komunikujeme, ale připraveno investovat do kvalitního designu a produktu je jich méně,“ říká jednatel firmy Michal Kavčák. Minimální investice při pořízení prodejního stánku v nákupním centru je 45 až 50 tisíc euro. Předpokládaný vstupní poplatek je 6 až 15 tisíc euro.

Mimo nákupní centra

Na Slovensku firma v dubnu otevírá 2 další franchisové pobočky, jedna z nich je v Košicích a druhá ve Štúrově. Poslední jmenovaná pobočka bude provozována na koupališti. Jogo Slovakia tak chce prodávat mražené jogurty i mimo nákupní centra. Obě pobočky se tak připojí k jednotkám v Bratislavě a Banské Bystrici a od května budou fungovat už 4 franchisové prodejny. Většina je provozována ve formě Jogo barů.

I přes nepříznivé podmínky, kdy byla oblast gastronomie zasažena velmi tvrdě hospodářskou krizí, se firmě v loňském roce dařilo. Vytvořila si pevnou základnu spokojených zákazníků, i přesto, že na trh přišly další podniky nabízející podobný sortiment mražených jogurtů. „Bohužel kvalita a zpracování těchto jogurtů ve většině společností pokulhává. Obáváme se, že právě podobné napodobeniny, založené na sériově vyráběných recepturách ze zahraničí, pokazí dobré jméno mraženého jogurtu,“ komentuje konkurenci Michal Kavčák.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014