24.04.2013

Potenciál trhu

McDonald’s chce pokračovat nadále v rozvoji na českém trhu. Spustil také kampaň Na rovinu.

Společnost McDonald’s otevřela další restauraci na dálnici D3. Jedná se o franchisovou provozovnu a v pořadí jde o 89. fastfood této značky u nás. Tento rok plánuje McDonald's otevřít ještě další dvě až tři restaurace. "Věříme, že český trh má stále ještě potenciál pro další růst. Dovedeme si představit, že v relativně dohledné době bychom zde mohli mít až 150 restaurací," říká manažerka komunikace McDonald's Drahomíra Jiráková s tím, že firma chce nejen rozšiřovat počet poboček, ale přicházet i se zajímavými inovacemi.

interier McDonalds

Už 89 restaurací provozuje společnost McDonald’s. Potenciál k rozvoji na českém trhu dle firmy stále je.

Jednou z nich je i aktuální kampaň Na rovinu, ve které se mohou zvídaví lidé ptát prostřednictvím sociálních sítí na cokoliv, co je zajímá o produktech. Projekt Na rovinu byl poprvé realizován v McDonald’s Kanada a kampaň sklidila velký úspěch. ČR a SR se staly prvními zeměmi v Evropě, kde se společnost rozhodla projekt také spustit.

Tímto krokem chce fastfoodová síť pokračovat v politice informační otevřenosti a postavit se proti mýtům a nedorozuměním, které se občas vyskytují v souvislosti s kvalitou produktů McDonald’s. Lidé se mohou ptát na cokoliv, od složení jednotlivých pokrmů přes dotazy na suroviny až po to, jak se s nimi pracuje.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank