Potenciál trhu
Společnost McDonald’s otevřela další restauraci na dálnici D3. Jedná se o franchisovou provozovnu a v pořadí jde o 89. fastfood této značky u nás. Tento rok plánuje McDonald's otevřít ještě další dvě až tři restaurace. "Věříme, že český trh má stále ještě potenciál pro další růst. Dovedeme si představit, že v relativně dohledné době bychom zde mohli mít až 150 restaurací," říká manažerka komunikace McDonald's Drahomíra Jiráková s tím, že firma chce nejen rozšiřovat počet poboček, ale přicházet i se zajímavými inovacemi.
Jednou z nich je i aktuální kampaň Na rovinu, ve které se mohou zvídaví lidé ptát prostřednictvím sociálních sítí na cokoliv, co je zajímá o produktech. Projekt Na rovinu byl poprvé realizován v McDonald’s Kanada a kampaň sklidila velký úspěch. ČR a SR se staly prvními zeměmi v Evropě, kde se společnost rozhodla projekt také spustit.
Tímto krokem chce fastfoodová síť pokračovat v politice informační otevřenosti a postavit se proti mýtům a nedorozuměním, které se občas vyskytují v souvislosti s kvalitou produktů McDonald’s. Lidé se mohou ptát na cokoliv, od složení jednotlivých pokrmů přes dotazy na suroviny až po to, jak se s nimi pracuje.
PŘEČTI ČLÁNKY
V roce 2023 u nás otevřel jeden ze světově nejznámějších franšízových řetězců fast foodu šest nových restaurací. Jaké mají další byznysové plány?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Novou generální ředitelkou společnosti McDonald’s pro český a slovenský trh se stala Yuliya Badritdinova. Aktuálně tak má na starosti 3 trhy.
Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...