Firma Extra stěhování se snaží svým franchisantům ukázat, že je důležité dbát na obchodní podmínky a komunikaci k zákazníkům.
Úterý
30.04.2013
Plán franchisové sítě Extra stěhování je dosáhnout u nás 77 poboček. Rozvíjet se chce i v zahraničí.
 

Společnost Extra stěhování bojuje s konkurencí, která na trhu stěhovacích služeb stále více roste. Její strategií je obsadit co možná největší část trhu a vytvořit plánovaných 77 franchisových poboček v ČR. Aktuálně provozuje už jen franchisové pobočky, jelikož vlastní postupně převedla na franchisové partnery. Momentálně jich v tuzemsku můžeme najít 12. Expandovat však firma nehodlá jen u nás. Dalším cílem je více rozšířit pobočkovou síť na Slovensku, kde jsou zatím dvě. V jednáních je také Německo a Rakousko.

Na začátku spuštění projektu Extra stěhování chtěli franchisovou licenci především zaběhnuté stěhovací firmy, v tuto chvíli se však situace obrátila a vyšší zájem projevují soukromí podnikatelé. I tahle skutečnost zvyšuje konkurenční prostředí, ale jak říká ředitel Extra stěhování Petr Veit, vyrovnávat se s konkurencí je údělem podnikání. Firma se potýká i s nepříznivými ekonomickými podmínkami. „Nástupem roku 2013 došlo k mírnému poklesu u všech franchisových poboček zhruba o 14 %. Přesto jsou ale i chvíle, kdy nestíháme pokrýt poptávku a musíme využívat i smluvních partnerů k výpomoci,“ komentuje podnikání Veit s tím, že pro zlepšení služeb společnost neustále zdokonaluje koncept franchisy Extra stěhování. Zejména dává důraz na školení franchisantů, aby získali povědomí o obchodní činnosti a důležitosti správné komunikace s klienty.

Prostředí konkurence zvyšují i bývalí dopravci, kteří nemají práci a zkouší poskytovat stěhovací služby za účelem lehkého výdělku. Podle ředitele Petra Veita však takový trend dlouho nevydrží a na trhu se udrží především takové stěhovací firmy, které dokáží pochopit ekonomické prostředí. „Tito lidé snižují nesmyslně ceny a je jen otázkou času, kdy přijdou na to, že podnikání a ekonomika je trochu složitější, než jen pohled na to, jak si kdekoli vydělat pár korun,“ doplňuje k situaci Petr Veit.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014