Firma Extra stěhování se snaží svým franchisantům ukázat, že je důležité dbát na obchodní podmínky a komunikaci k zákazníkům.
Úterý
30.04.2013
Plán franchisové sítě Extra stěhování je dosáhnout u nás 77 poboček. Rozvíjet se chce i v zahraničí.
 

Společnost Extra stěhování bojuje s konkurencí, která na trhu stěhovacích služeb stále více roste. Její strategií je obsadit co možná největší část trhu a vytvořit plánovaných 77 franchisových poboček v ČR. Aktuálně provozuje už jen franchisové pobočky, jelikož vlastní postupně převedla na franchisové partnery. Momentálně jich v tuzemsku můžeme najít 12. Expandovat však firma nehodlá jen u nás. Dalším cílem je více rozšířit pobočkovou síť na Slovensku, kde jsou zatím dvě. V jednáních je také Německo a Rakousko.

Na začátku spuštění projektu Extra stěhování chtěli franchisovou licenci především zaběhnuté stěhovací firmy, v tuto chvíli se však situace obrátila a vyšší zájem projevují soukromí podnikatelé. I tahle skutečnost zvyšuje konkurenční prostředí, ale jak říká ředitel Extra stěhování Petr Veit, vyrovnávat se s konkurencí je údělem podnikání. Firma se potýká i s nepříznivými ekonomickými podmínkami. „Nástupem roku 2013 došlo k mírnému poklesu u všech franchisových poboček zhruba o 14 %. Přesto jsou ale i chvíle, kdy nestíháme pokrýt poptávku a musíme využívat i smluvních partnerů k výpomoci,“ komentuje podnikání Veit s tím, že pro zlepšení služeb společnost neustále zdokonaluje koncept franchisy Extra stěhování. Zejména dává důraz na školení franchisantů, aby získali povědomí o obchodní činnosti a důležitosti správné komunikace s klienty.

Prostředí konkurence zvyšují i bývalí dopravci, kteří nemají práci a zkouší poskytovat stěhovací služby za účelem lehkého výdělku. Podle ředitele Petra Veita však takový trend dlouho nevydrží a na trhu se udrží především takové stěhovací firmy, které dokáží pochopit ekonomické prostředí. „Tito lidé snižují nesmyslně ceny a je jen otázkou času, kdy přijdou na to, že podnikání a ekonomika je trochu složitější, než jen pohled na to, jak si kdekoli vydělat pár korun,“ doplňuje k situaci Petr Veit.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014