Podnikání s tučňákem
Společnost Language Academy přichází s interaktivním franchisovým konceptem výuky angličtiny Pingu's English, který je určen pro děti ve věku 2 až 9 let. Hledá vhodné franchisové partnery, kteří by rozšířili výuková centra po celé České republice. Aktuálně provozuje franchisovou síť v počtu 5 provozoven v malých i velkých městech, konkrétně v Kladně, Praze, Ostravě, Rakovníku, Českém Těšíně a Horažďovicích.
Podle firmy je na trhu stále místo pro jazykové kurzy pro děti zábavnou formou. V konceptu Pingu's English je základním prvkem tučňák Pingu, který děti provází celým výukovým procesem, aby zvládly základní gramatiku. „Rádi bychom program Pingu's English rozšířili po celé republice a hravou výukou angličtiny zvýšili vzdělanost dětí v předškolním věku,“ komentuje plány Natálie Veselá z Language Academy. Do konce roku by chtěla firma zvýšit počet výukových center na 10.
Cena licence pro franchisanta se pohybuje okolo 250 tisíc korun v závislosti na lokalitě pro školu či výukové centrum. Potenciální franchisant by měl zajistit vhodný prostor pro výuku, u kterého franchisor pomůže s vybavením. Průběžný poplatek stojí kolem 5 tisíc korun za měsíc, ale záleží na počtu dětí. Cena pro nezávislého učitele, který by učil podle konceptu Pingu's English, stojí 15 tisíc korun plus royalities z ceny kurzu. Zájemce, který o franchisovou licenci žádá, by měl mít kladný vztah k dětem a vzdělání.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické