09.05.2013

Vše pro klienta

RE/MAX kompletuje portfolio uvedením luxusní značky RE/MAX Collection. Prodej se zaměří na přepychové rezidence.

Realitní franchisová síť RE/MAX rozšířila své aktivity o značku RE/MAX Collection. Ta se zaměřuje na luxusní jednotky, konkrétně rezidenční nemovitosti v prestižních lokalitách. Účelem nové značky RE/MAX Collection je především zajistit pro klienty nadstandardní a diskrétní služby ke koupi rezidence jako například relokační servis, vyřízení stěhování do nového státu či právní a finanční pomoc. Společnost už v únoru spustila značku RE/MAX Commercial specializující se na komerční a investiční nemovitosti.

Re/Max Collection Office Foto RE/MAX

RE/MAX na českém trhu provozuje 115 realitních kanceláří, které se rozvíjí na základě franchisové licence. Počet makléřů přesahuje 1140.

Důležitým předpokladem u RE/MAX Collection je také výborná znalost klienta a jeho potřeb, které makléř obstará na míru. Dalším specifikem nové kanceláře je možnost zprostředkování diskrétní nabídky mimo veřejné zdroje. „Část klientů požaduje anonymitu a záruku soukromí. I v takovém případě jsme připraveni mu vyhovět,“ doplňuje ředitel RE/MAX Collection Petr Šmelhaus.

Kromě zprostředkovatelských služeb nabízí kancelář i zajištění právního servisu v cizině. RE/MAX očekává, že minimálně třetina obchodů s luxusními nemovitostmi bude zprostředkována v zahraničí, jako například letní sídla u moře. Společnost předpokládá, že v tomto případě nebudou výjimkou ani firemní investice.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank