Znovuzrozená franchisa
Prodejce elektroniky Electro World pokračuje v expanzi, ke které opět přikročil formou franchisingu. Prostřednictvím franchisového partnera, firmy Elektromarket Gartner, otevřel v dubnu prodejny v Jeseníku a Krnově. Electro World není v oblasti franchisingu nováčkem, první franchisovou prodejnu otevřel už v roce 2010 ve Žďáru nad Sázavou. „Koncept franchisy se nám velice osvědčil. Chceme i nadále expandovat. Pokud nalezneme kvalitní potenciální partnery, kteří mají znalost v oboru elektro a chtějí být zastřešeni značkou Electro World, jako například společnost Elektromarket Gatner, rádi s nimi navážeme oboustranně prospěšnou spolupráci,“ říká Ján Gažovský, ředitel Electro Worldu v České republice a na Slovensku.
Společnost Elektromarket Gatner působí na českém trhu od roku 1991 a zabývá se prodejem elektroniky v regionech severní Moravy. Spolu s pobočkami v Krnově a Jeseníku provozuje kamennou prodejnu ještě v Bruntále. Od roku 2009 též spustila internetový obchod. Jak společnost uvádí, Electro World si za svého partnera zvolila především díky identické dlouhodobé strategii nabízet zákazníkům široký sortiment zboží včetně komplexních služeb. Vyjednávání probíhala zhruba rok.
Ověřeno!
Pro fiskální rok 2013/2014 Electro World plánuje další franchisové projekty. „Přesný počet letos otevřených obchodů bude záviset na aktuálním vývoji a stavu jednání, ale mluvíme o počtu několika prodejen,“ doplňuje Miroslav Němec, real estate director CZ/SK ve společnosti Electro World s tím, že firma momentálně jedná s několika subjekty. Společnost si pro franchisovou spolupráci vybírá partnery, kteří jsou zkušení v prodeji elektroniky, provozují prodejnu o rozloze minimálně 500 m2 ve městě s dobrou dostupností a spádovou oblastí.
Nejen Českou republiku si Electro World zvolil do hledáčku, poohlíží se po franchisových partnerech také na Slovensku. Franchisovou spolupráci považuje za ověřenou a otestovanou, a pokud na Slovensku nalezne vhodného partnera, který bude vyhovovat podmínkám, není vyloučeno, že i zde by se mohla otevřít první franchisová prodejna Electro World.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem