Blíže franchisantům i zákazníkům
Mobilní dům od společnosti Marvel můžeme nyní najít nejen v jejích pobočkách, ale také u obchodních domů OBI. Marvel rozjel jarní marketingovou kampaň, jejímž cílem je dostat více zákazníků do svých prodejních center. Před sedmi hypermarkety OBI tak mohou lidé navštívit a prohlédnout si vzorové mobilní domy, které společnost nabízí. Kampaň začala 8. dubna a potrvá do 1. července. Během prvních čtyř týdnů domy navštívilo přes 7 tisíc návštěvníků. Marvel na trhu působí již pět let a za tuto dobu se mu podařilo prodat více než 1000 domů.
Marvel prodává své domy na šesti místech České republiky, z čehož čtyři obchody jsou provozovány franchisovými partnery. S počtem vlastních poboček je firma spokojená a letos by ještě chtěla otevřít jednu až dvě franchisové. Plánem je rozšířit prodejní centra v Plzeňském, Karlovarském, Libereckém a Jihomoravském kraji. Jednání jsou zatím v počátečním stavu nebo ještě neprobíhají. Společnost se také aktuálně soustředí na expanzi na Slovensko, kde je prioritou vytvoření franchisového centra v Bratislavském kraji. „V současné době připravujeme informační a náborovou kampaň pro majitele realitních kanceláří v Bratislavském kraji,“ doplňuje jednatel firmy Marvel mobilní domy Zdeněk Spáčil.
Dalším prostředkem, jak zviditelnit franchisový systém, je účast Marvelu na Dnech otevřených dveří franchisových konceptů, který pořádá Česká asociace franchisingu v posledním květnovém týdnu. Všichni zájemci, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, co obnáší spolupráce na bázi franchisingu s franchisovou značkou Marvel, mohou navštívit její centrálu 29. května v Rožnově pod Radhoštěm. Zdeněk Spáčil komentuje účast slovy:„Tento krok vítáme jako další praktickou možnost zviditelnění a propagace našeho franchisového systému. Jaký bude mít konkrétní dopad, uvidíme koncem května.“
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář