Letos se Business for Breakfast soustředí na Českobudějovický, Olomoucký, Pardubický a Plzeňský kraj. Na Slovensku hledá franchisanta v Bratislavě.
Středa
15.05.2013
Franchisový koncept Business for Breakfast chystá vstup do Českých Budějovic. Za sebou má i start na Slovensku.
 

Netradiční způsob, jak se svým franchisovým systémem proniknout do Českých Budějovic, vymyslela společnost Business for Breakfast. Dne 14. května zde její vedení uspořádalo speciální networkingové úvodní setkání podnikatelského klubu BforB. Na něm byla oficiálně otevřena franchisová nabídka pro oblast jižních Čech. Tento rok se společnost také soustředí na vyhledávání vhodných franchisantů v Plzeňském, Pardubickém a Olomouckém kraji, kde už provozuje po 1 klubu.

Úspěšně začal podnikat Business for Breakfast také u našich východních sousedů, kde první franchisant otevřel 2 kluby v Nitře. „Díky úspěšnému startu našeho franchisanta v Nitře jsme otevřeli další franchisovou příležitost v Bratislavě, kde aktuálně hledáme vhodného obchodního partnera,“ přibližuje další plány ředitelka franchisové sítě Business for Breakfast Kamila Zárychtová s tím, že franchisant v Nitře plánuje otevřít v blízké době už třetí klub.

Osvěta je základ

Aby se franchisový koncept Business for Breakfast nadále úspěšně vyvíjel, je podle Kamily Zárychtové důležité neustále vzdělávat nejen členy BforB, ale také podnikatele, kteří hledají nové cesty, jak se dostat k zákazníkům. „V neposlední řadě by se nemělo zapomínat na studenty, kteří se do víru podnikatelského života teprve chystají,“ dodává Kamila Zárychtová. I proto se společnost účastní 29. května Dnů otevřených dveří franchisových konceptů, které pořádá Česká asociace franchisingu.

Před 3 lety, kdy Business for Breakfast vstoupil na česky trh, tu podobný koncept nefungoval. Za poslední dobu však firma zaznamenává zvětšující se konkurenci, kdy se otevírá více podnikatelských klubů na podobném principu. Tento trend hodnotí Kamila Zárychtová pozitivně, protože tam, kde se tvoří konkurence, je jen důkaz toho, že o podobné služby je na trhu zájem. Konkurence také posouvá společnost k tomu, aby nabízela ještě lepší a kvalitnější služby.