16.05.2013

Sebereflexí k růstu

Franchisová síť The PUB se loni zaměřila na vnitřní reorganizaci. A vyplatilo se.

Gastronomická síť The PUB Franchising se loni spíše než na růst zaměřila na stabilizaci procesů, kontrolu kvality a dodržování standardů. Společnost tak prošla vnitřní reorganizací, kdy změnami prošla většina oddělení od provozního, přes technické až po marketingové. Dále se firma orientovala na posílení firmy coby servisní organizace celého franchisového řetězce The PUB. Důraz byl kladen také na podrobnější provozní a marketingový audit restaurací. V jednom případě došlo k odebrání franchisové licence a její udělení novému provozovateli. Veškeré změny společnost The PUB Franchising považuje za přirozený vývoj k dalšímu růstu.

restaurace the pub Foto The PUB

V současné době The PUB provozuje 10 franchisových restaurací v ČR, 2 v Rakousku a 1 v Německu.

Už v brzké době otevře The PUB pátou provozovnu v Praze, která se bude nacházet v osmé městské části. V srpnu tohoto roku se plánuje spuštění zkušebního provozu restaurace v Českých Budějovicích a ve fázi jednání je též provozovna v Ostravě, kterou by společnost chtěla spustit ještě letos. Na zájem o franchisový koncept The PUB si firma nemůže stěžovat. Jednatel společnosti Jaroslav Stuna za hlavní problémy získání licence považuje oblast financování a byrokracie. „Současná situace na finančním trhu investorům příliš nepřeje. Oblast gastronomie není bankami příliš preferována. Ve druhém případě se podnikatelé setkávají až s nesmyslným jednáním ze strany úředníků, kteří zbytečně protahují proces budování provozovny.“

Koncept The PUB se úspěšně prosadil i v zahraničí. V současné době jeho pobočky můžeme nalézt v Rakousku a Německu, kde už se vedou rozhovory o otevření dalších restaurací. Tentokrát se firma rozhodla expandovat i na východ od českých hranic. „V současné době dokončujeme stavební práce a připravujeme instalaci v Bukurešti, kde tak zahájíme pilotní projekt pro region Rumunsko a Bulharsko,“ upřesňuje lokality Jaroslav Stuna. Další zemí, kde The PUB hodlá zapůsobit na zákazníky se svými restauracemi se samoobslužnými pivními výčepy, je pro tuzemské podnikatele tolik oblíbené Slovensko.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank