Malí obchodníci
Síť maloobchodů Můj obchod, kterou na bázi partnerské spolupráce provozuje společnost Makro Cash & Carry, už čítá 90 provozoven. Nejvíce poboček se nachází v Praze, Středočeském a Jihomoravském kraji. Projekt firma spustila před osmi měsíci. Společnost dodává nezávislým maloobchodníkům marketingovou podporu s ucelenou identitou a aktivní obchodní spolupráci. Vlastnictví obchodů zůstává nedotčeno.
Makru se systém Můj obchod vyplácí. Pobočky zaznamenávají pravidelný nárůst zákazníků i tržeb. „Nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí 10 až 15 %, nárůst tržeb pak mezi 15 až 30 %,“ upřesňuje trade manažer zodpovědný za projekt Můj obchod Petr Soukup s tím, že pro úspěšné fungování celé sítě je nejdůležitějším aspektem vůle majitele obchodu přinášet neustále nové inovace. Pod hlavičkou Můj obchod by mělo být do konce roku 250 až 300 prodejen. Do budoucna Makro chystá pro partnery odměny za plnění cílů a jejich loajalitu.
Můj obchod si našel své místo i na Slovensku, kde funguje 100 poboček. Projekt funguje i v Polsku, kde Makro Cash & Carry vede rok a půl síť partnerských obchodů Odido. V chodu je zde už přes 1600 poboček, a to jen v posledních měsících jich vzniklo 950. Letos zde Makro plánuje stabilní růst. Společnost dále podobné prodejny se smíšeným zbožím provozuje i v Chorvatsku, Bulharsku, Rumunsku či Rusku.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!