V současné době na bázi partnerské spolupráce provozuje Makro už 90 prodejen Můj obchod. Na konci roku jich chce mít 250 až 300.
Pátek
24.05.2013
Makro slaví ve své síti Můj obchod už svou 90. prodejnu. Na konci roku jich může být až 300.
 

Síť maloobchodů Můj obchod, kterou na bázi partnerské spolupráce provozuje společnost Makro Cash & Carry, už čítá 90 provozoven. Nejvíce poboček se nachází v Praze, Středočeském a Jihomoravském kraji. Projekt firma spustila před osmi měsíci. Společnost dodává nezávislým maloobchodníkům marketingovou podporu s ucelenou identitou a aktivní obchodní spolupráci. Vlastnictví obchodů zůstává nedotčeno.

Makru se systém Můj obchod vyplácí. Pobočky zaznamenávají pravidelný nárůst zákazníků i tržeb. „Nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí 10 až 15 %, nárůst tržeb pak mezi 15 až 30 %,“ upřesňuje trade manažer zodpovědný za projekt Můj obchod Petr Soukup s tím, že pro úspěšné fungování celé sítě je nejdůležitějším aspektem vůle majitele obchodu přinášet neustále nové inovace. Pod hlavičkou Můj obchod by mělo být do konce roku 250 až 300 prodejen. Do budoucna Makro chystá pro partnery odměny za plnění cílů a jejich loajalitu.

Můj obchod si našel své místo i na Slovensku, kde funguje 100 poboček. Projekt funguje i v Polsku, kde Makro Cash & Carry vede rok a půl síť partnerských obchodů Odido. V chodu je zde už přes 1600 poboček, a to jen v posledních měsících jich vzniklo 950. Letos zde Makro plánuje stabilní růst. Společnost dále podobné prodejny se smíšeným zbožím provozuje i v Chorvatsku, Bulharsku, Rumunsku či Rusku.