Regiony otevřeny
Oblíbenost výuky anglického jazyka už v dětském věku za poslední roky roste. Na trhu lze nalézt mnoho anglických škol a zejména školek, které nabízí lekce pro malé děti, aby se mohly s angličtinou setkávat už od předškolního věku. Firma KinderGarten provozuje nejen anglické školky, ale též česko-anglické školy Chytrá sovička. V obou případech je rozvíjí i pomocí franchisové licence a chce v tom nadále pokračovat. Tím ale její portfolio nekončí. Pro společnosti zřizuje i firemní školky, které se začínají u nás těšit velké oblibě.
Aktuálně je celkově v provozu 20 anglických a česko-anglických školek, z toho 16 v rukou franchisantů. Nachází se především v Praze, Brně, Liberci a Českých Budějovicích. Zájem o franchisovou licenci KinderGarten přichází zejména z Prahy, společnost však chce rozšířit síť především mimo ni. „Kromě pár oblastí je Praha už téměř plně pokryta. Snažíme se, aby si naše pobočky vzájemně teritoriálně nekonkurovaly,“ vysvětluje plány jednatel společnosti Zdeněk Fiala s tím, že společnost by ráda do sítě začlenila i stávající školky, kterým se nedaří a potřebují pomoci s marketingem či HR podporou. A to právě mimo Prahu. Na příští rok také KinderGarten plánuje vytvoření vlastní Základní školy KinderGarten Academy, která bude navazovat na její jazykové školy.
Angličtina pro děti přímo ve firmách
Konkurence na trhu školek se za poslední roky zostřila.„Pro nás je konkurence každá školka v dané lokalitě. Naše konkurenční výhoda je zejména v možnosti sdílení informací mezi jednotlivými pobočkami, velký zájem potenciálních zaměstnanců i rozsáhlá propagace značky,“ dodává Zdeněk Fiala. Podle něj by stát měl regulovat tento segment a dále by školky neměly být provozovány jako volná živnost. Dalo by to školkám jasná pravidla a ty nekvalitní by skončily.
KinderGarten dnes provozuje čtyři firmení školky, a to pro Reiffeisenbank, UniCredit Bank, E.ON a Siemens. „Je to skvělý benefit pro všechny zaměstnance, ale i dobrý nástroj a konkurenční výhoda při získávání nových kvalitních zaměstnanců,“ komentuje výhody Zdeněk Fiala. Největší zájem o tyto školky mají především bankovní domy a firmy z oblasti služeb.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické