Společnost LESKO Velkoobchod nápojů se zabývá velkoobchodním prodejem nápojů a potravin od roku 1994. Loni se stala Skokanem roku v ocenění Štiky českého byznysu.
Pondělí
10.06.2013
Skokanem roku v soutěži Štiky českého byznysu se loni stala firma LESKO-Velkoobchod nápojů. Její majitel Jan Plšek hovoří o tom, že nejvíce podnik ovlivnila především metanolová aféra.
 

Jak se dařilo Vaší společnosti LESKO – Velkoobchod nápojů loňský rok?

V loňském roce došlo k poklesu tržeb ve výši 5%. Zisk je zhruba na stejné úrovni roku 2011 a to především díky maximální optimalizaci nákladových položek.

Nakolik ovlivnila metanolová aféra chod Vaší společnosti? Co se novými podmínkami zavedené vládou změnilo?

Metanolová aféra a s ní spojená částečná prohibice významně ovlivnila celkový vývoj našich tržeb, které se začaly stabilizovat teprve až koncem listopadu. Nové podmínky zavedené vládou po prohibici, které zpřísnily podmínky pro výrobu, distribuci a prodej alkoholických nápojů nám významně zvýšily administrativní zatížení. Ještě tvrdší opatření vůči černému trhu s lihovinami by měl přinést připravovaný Zákon o značení lihu.

Jakou strategii máte pro letošní rok?

Koncem roku budeme společnost LESKO stěhovat do nově budovaného logistického centra v těsné blízkosti Zlína, které nám umožní významně rozšířit sortiment a poskytovat ještě kvalitnější servis našim odběratelům nejenom v gastronomii.

Jak byste popsal konkurenci na trhu, na kterém Vaše společnost působí?

Společnost LESKO-Velkoobchod nápojů působí především ve Zlínském kraji, kde nejsme žádnou výjimkou a je zde široká konkurence jak českých, tak i nadnárodních společností. Analýzu konkurence považujeme za součást obchodního tajemství.

Co pro Vás znamená ocenění v soutěži Štiky českého byznysu?

Ocenění v soutěži pro nás znamená signál, že se aktivity naší společnosti dlouhodobě ubírají správným směrem, a to i v době ekonomické krize, která významně poznamenala vývoj také v naší oblasti.


Populární na fóru

Česká značka, skvělá značka

Úvěru zpracováváme zcela zdarma. Všechny podmínky uvedeme jasně a jasně. Platíme za váš účet do 24 hodin. Aplikace telefonicky nebo e-mailem není povinná....

1 komentář(e)
posledni 27.04.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017