Ve světě Uniglobe Travel působí už více než 30 let a provozuje přes 750 franchisových poboček. Původem je z Kanady.
Pátek
14.06.2013
Franchisová síť Uniglobe Travel vyjednává s potenciálními zájemci o licenci. Soustředí se na partnery, ne na města.
 

Zařídit pohodovou služební cestu pro zaměstnance může být v celku oříšek a neznalí podnikatelé mohou za cesty utratit více než by chtěli. O podobné záležitosti se stará franchisová síť Uniglobe Travel Czech republic and Slovakia, která se specializuje na poskytování služeb cestovního ruchu pro korporátní klientelu. Franchisový koncept pochází z Kanady a u nás si pomalu ale jistě nachází své místo.

Společnost se rozvíjí na základě franchisy a v současné době vede jednání s potenciálními franchisanty o otevření cestovních agentur po celé ČR. První z nich už působí v Uherském Hradišti a podle firmy splňuje očekávané výsledky. Majitel franchisové licence Uniglobe Travel pro ČR a SR Jan Prášek má s konceptem velké plány: „Naší ambicí je pokrýt službami business travel Uniglobe obě republiky. Koncept není postaven přímo na konkrétní města, můžeme obsloužit klienty jak z menších, tak velkých měst. Soustřeďujeme se pouze na nalezení kvalitního partnera.“

Hlavně nespěchat

Pro franchisové partnery je dle Jana Práška rozhodující a klíčové vzdělat se ve vyhledávání klientů pro zajišťování služebních cest, letenek či ubytování. Musí se naučit pracovat s know how Uniglobe Travel, proto rozjezd nové pobočky vyžaduje delší dobu, zpravidla půl roku až dva. V tomto případě tak rčení „Trpělivost růže přináší“ platí dvojnásob. Služby agentur jsou neustále inovovány z centrály v Kanadě, takže potenciální franchisant ví, na čem stavět.

V letošním roce chce Uniglobe Travel nadále budovat povědomí o značce. Hlavní strategie sází na kombinaci české nezávislé cestovní kanceláře se znalostí českého trhu a celosvětově silné franchisové koncepce. Podle slov Jana Práška není na franchisovém trhu v oblasti business travel žádné konkurenční prostředí.