Zpátky do franchisy

V síti Vitaland je aktuálně 25 vlastních prodejen. Další 3 obchody fungují na bázi partnerské spolupráce.
Úterý
09.07.2013
Vitaland před lety ukončil franchisový rozvoj. Teď zvažuje jeho obnovení.
 

Maloobchodní síť doplňků stravy v České republice Vitaland, patřící pod společnost Aminostar, zvažuje opět rozvoj pomocí franchisové spolupráce. Tu zastavila zhruba před čtyřmi lety. Franchisové obchody byly v minulosti provozovány v Brně, Táboře a Praze. Síť Vitaland prodejen čítá aktuálně 25 vlastních obchodů a 3 prodejny na bázi partnerské spolupráce, a to v Plzni, Písku a Trutnově.

Společnost Aminostar patřila ještě do konce minulého roku firmě Wallmark. Od letošního roku však působí pod novým soukromým majitelem, který se rozhodl ztrátový Aminostar restrukturalizovat a dostat do zisku. Tento krok přinesl firmě ovoce, po čtyřech měsících od příchodu nového vlastníka se dostala opět do černých čísel.

Vstup na Slovensko

Kamenné obchody Vitaland působí pouze v ČR, ale Aminostar zvažuje rozšíření maloobchodní sítě i na Slovensko, kde by se měly otevřít nové prodejny v Bratislavě a Košicích na podzim tohoto roku. Nové obchody plánuje letos i v ČR, a to v Olomouci a Praze. Nový majitel by rád rozjel i rozvoj pomocí franchisy, přesný termín však ještě není znám. Nejdříve se společnost soustředí na zefektivnění současných procesů. Vitaland se snaží zákazníkům přinášet i přidanou hodnotu jako poradenství na prodejnách či bezplatné vyšetření.

Společnost Aminostar zastřešuje ve svém portfoliu mimo maloobchodní sítě a doplňků stravy značky Vitaland také sportovní výživu, a to ve třech řadách: Aminostar je zaměřený na sportovní výživu pro silové sporty, Xpower je určený především pro vytrvalostní sporty a Fatzero nabízí pomoc s redukcí hmotnosti a formováním postavy. Své výrobky společnost Aminostar nabízí prostřednictvím exportu i do zemí střední Evropy, Pobaltí, Španělska či Ománu a Jordánska.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017