V Praze Letňanech byla otevřena jedna z největších prodejen LEGO wear na světě. Aktuálně se v ČR nachází 1 vlastní a 3 franchisové. Na podzim by měla přibýt další franchisová v Olomouci.
pondělí
15.07.2013
Franchisový koncept s dětským oblečením LEGO wear hledá posledního partnera pro Prahu. Také opět otevírá cestu franchisantům na Slovensko.
 

Doby, kdy si rodiče předávali oblečení po dětech mezi sebou, už pominuly. Už i u nás není překvapením, že rodiče chtějí svým dětem kupovat kvalitní a pěkné oblečení. Takové oblečení nabízí značka LEGO wear, kterou zde i pomocí franchisy rozvíjí její výhradní distributor, firma SmartLife. Oblečení si u českých zákazníků rychle našlo své příznivce. Letos v květnu se podařilo otevřít v ČR v pořadí už třetí franchisovou prodejnu, a to v Praze-Letňanech, která se s rozlohou 100 m2 stala jednou z největších obchodů LEGO wear na světě. V Praze se tak nachází 2 prodejny, jedna vlastní a jedna franchisová.

Po Letňanech plánuje společnost SmartLife otevřít na podzim další franchisovou prodejnu, tentokrát v Olomouci v nově otevřené Galerii Šantovka. Zájem o franchisovou licenci LEGO wear zaznamenává především v Praze. „V současné době v Praze hledáme intenzivně vhodné prostory k pronájmu, aby mohla být otevřena další franchisová prodejna. Jednání jsou zatím v počátcích. Po otevření této třetí pražské prodejny však už další expanzi v Praze po následující dva roky neplánujeme,“ doplňuje ředitelka LEGO wear Jarmila Janíková s tím, že firma by ráda rozšířila značku do krajských měst, ideálně do Brna. Zde je oblečení zatím prodáváno jen prostřednictvím obchodu shop-in-shop.

Naopak brány pro franchisanty se otevírají na Slovensku. Zatím jsou zde otevřeny dvě prodejny LEGO wear v Bratislavě a Košicích. Společnost musela i přes vysoký zájem o franchisovou licenci v uplynulých dvou letech zájemce dočasně odmítat kvůli exkluzivitě. To je však minulostí. „Zájemce ze Slovenské republiky vítáme, nově je tu možné ucházet se o další franchisy či shop-in-shopy. Jako ideální místo pro otevření další prodejny se nám jeví Žilina, ale nebráníme se ani ostatním lokalitám s dostatečným počtem obyvatel, širokou spádovou oblastí či turistickým ruchem,“ dodává Jarmila Janíková. Slovensko má podle ní velký potenciál.