Jazyková škola Jipka provozuje 5 poboček v Praze a dále po jedné v Rokycanech, Českých Budějovicích a Plzni.
pondělí
22.07.2013
Ani v létě jazyková agentura Jipka neusíná. V současné době hledá vhodné franchisanty pro další rozvoj.
 

Jazyková agentura Jipka ani přes prázdniny nezahálí. Mimo svou činnost vede jednání o franchisové spolupráci s potenciálními kandidáty. Společnost zvažuje otevřít franchisu především v oblasti Moravy a Slovenska, kde se jí daří získávat nové klienty a udržovat ty stávající. Možnost zařídit si franchisu v jiných lokalitách však není omezena. Kdy by Jipka mohla spustit svou franchisovou pobočku, ještě není jisté.

„Rádi bychom otevřeli franchisovou pobočku, protože franchising i nadále považujeme za zajímavou možnost, jak rozšířit naše aktivity i do lokalit, na které bychom nestačili vlastními silami a zároveň tím i zrychlit proces celé expanze,“ vysvětluje rozhodnutí pro rozvoj pomocí franchisové spolupráce generální ředitelka Jipky Tereza Cingrošová. I franchising by měl přispět k cíli Jipky posílit její pozici v mimopražských lokalitách. Plánem pro Prahu je udržet si pozici největší jazykové školy. Aktuálně se v ČR nachází 8 jazykových agentur Jipka, z čehož 3 jsou provozovány na bázi franchisy.

Splnění každého cíle však není procházka růžovým sadem. „Na trhu jazykových center je velká konkurence. Hospodářská krize také přispěla k tomu, že klienti se honí za nejnižší cenu, což degraduje kvalitu poskytovaných služeb,“ dodává Tereza Cingrošová. Jipka tak s konkurencí bojuje například speciálními jazykovými kurzy, které jsou ušité na míru konkrétním lidem jako senioři, zdravotníci či nezadaní.

Během prázdnin, kdy standardní kurzy neprobíhají, Jipka nabízí intenzivní letní kurzy. Druhým rokem také zatím v Praze provozuje letní školu pro zahraniční studenty. „O školu je vysoký zájem. Do budoucna plánujeme přilákat zahraniční studenty i do Plzně a Českých Budějovic,“ uzavírá Tereza Cingrošová.