Flexibilní lékárna
Na polském farmaceutickém trhu působí 4 majoritní hráči, a to DOZ, Dr.Max, Super-Pharm and Mediq. Tři z nich, včetně lékárny Dr.Max, se rozvíjejí pomocí franchisové spolupráce. Lékárny Dr.Max jsou v Polsku zastoupeny v 71 případech, z čehož 6 je provozováno na základě franchisové licence. Dr.Max operuje i na českém a slovenském trhu, kde se však pomocí franchisové licence nerozvíjí a ani zde podobnou spolupráci neplánuje. Polsko je tak jedinou zemí, kde Dr.Max franchisu využívá k expanzi.
Do sítě lékáren Dr.Max se může připojit každý, kdo splňuje požadavky společnosti. Podnikatel už může vést svou lékárnu a přičlenit se k lékárenské síti Dr.Max či přímo otevřít úplně nové místo. „Vstoupit do sítě může i lékárník, který vlastní lékárnu, která se však nesmí nacházet v blízkosti pobočky Dr.Max,“ říká Michael John, ředitel marketingu Dr.Max v Polsku. Kandidát musí splnit podmínky jako například sladění norem společnosti, využívat POS materiály, či realizovat zakázky od daných dodavatelů. Od společnosti získá balíček podpory, z kterého si může vybrat, co využije. Sám si tak určí, za co chce platit.
„Franchisant nemusí platit žádný vstupní poplatek, ani vynaložit náklady s propagací značky a využití POS materiálů, které jsou zdarma. Náklady franchisanta závisí na rozsahu spolupráce, kterou si vybere. Zaplatit tak může 1 až 2500 zlotých,“ dodává Michael John. Nižší náklady podle něj vynaloží franchisant, který si otevře úplně novou pobočku Dr.Max.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Franšízová síť Banh-mi-ba ve stylu fast casual sází na oblibu vietnamských baget. Kde má tento byznys další potenciál?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...