Kanadská výuka s medvědem
Kanadský styl výuky hodlá přinést na české území společnost Maple Bear Global Schools se svými stejnojmennými školami Maple Bear. Výuková zařízení zprostředkovává předškolní, základní a středoškolské vzdělání pro děti. Firma aktuálně hledá vhodné franchisanty, případně i master-franchisanta, který by ji zde zastupoval. Další zemí, kde by společnost ráda školy uchytila, je Polsko.
Koncept předškolního zařízení zahrnuje výuku angličtiny a zahrnuje 4 úrovně výuky podle věku dítěte, a to pro nejmenší Toddler, dále Nursery, Junior Kindergartner a pro nejstarší Senior Kindergartner. V případě základních a středních škol jsou kanadské výukové osnovy přizpůsobeny lokálním požadavkům ministerstva školství. Pro obě školy je typická dvojjazyčná výuka. Potenciální franchisant dostane veškerou podporu nejen při školení, ale též při vyhledávání vhodných akademiků.
Počáteční náklad na zakoupení licence na franchisový provoz vzdělávacího zařízení stojí 30 tisíc kanadských dolarů (asi 570 tisíc Kč). Dvakrát ročně se vybírá průběžný poplatek okolo 6 %. Poplatek za školení a nábor učitelů vyjde na 6500 kanadských dolarů (124 tisíc Kč). Dodatečné náklady mohou vzniknout při získávání potřebných certifikátů k provozu školského zařízení, které hradí franchisant.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické