Stínový expert
Nejen rolety a žaluzie se nacházejí v portfoliu společnosti Bematech, která se zabývá výrobou dekorativní techniky od roku 1994. Na trhu se rozvíjí pomocí franchisového systému Creative point. Letos její franchisant otevřel svou další prodejnu ve Zlíně a plánuje další. V současné době se zatím rozvíjí ve 4 českých městech, Praze, Plzni, Brně a Zlíně a v jednom slovenském, Žilině.
Firma Bematech aktuálně nevede jednání s žádnými potenciálním franchisanty, ale to neznamená, že rozvoj zastavila. „Rádi bychom otevřeli další franchisové pobočky v Praze a Bratislavě. Do dalších států momentálně rozvoj neplánujeme.“ říká výkonný ředitel Bematech Petr Kříž. Dodává, že společnost klade vysoké nároky na franchisanta, který musí být schopen vybudovat klientelu. Důvodem je fakt, že značka stínící techniky Bematech Creative point je pro laiky mimo obor neznámá, a proto je těžší ji do povědomí zákazníků dostat.
Krize zasáhla stavební trh, který se z ní stále vzpamatovává. Konkurence tak vytlačuje špatné firmy z trhu, což ale vede k tomu, že prodávají zboží za nižší cenu než je obvyklé, aby se na trhu udržely. Výsledkem je menší zisk a pomalý rozvoj trhu. Podle Petra Kříže se společnosti Bematech daří těmto praktikám odolávat.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář